مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 09:052024-02-29بين الملل

مرده متحرک!


نتانیاهو 16 سال در عرصه قدرت سیاسی اسراییل حضور داشته و همین حالا هم بسیاری او را علت اصلی وقوع عملیات هفتم اکتبر علیه اسراییل و دیگر فجایعی که پس از آن به بار آمد می دانند.

- نتانیاهو 16 سال در عرصه قدرت سیاسی اسراییل حضور داشته و همین حالا هم بسیاری او را علت اصلی وقوع عملیات هفتم اکتبر علیه اسراییل و دیگر فجایعی که پس از آن به بار آمد می دانند.

تردیدی نیست تحقیقات قضایی نیز ضربات به مراتب مهلک تری را بر پیکر بی جان سیاسی نتانیاهو وارد خواهد آورد و آبروی وی را بیش از پیش خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز نوشت:نخست وزیر اسراییل قصد دارد با به شکست کشاندن مذاکرات آتش بس در غزه، جنگ را گسترش دهد تا اینگونه خودش بر مسند نخست وزیری باقی بماند و چند طرح مرده هم برای آینده غزه ارائه کرده است که به نظر می رسد هیچ کدام به اجرا نخواهد رسید.

نشریه اسپکتیتور در گزارشی با اشاره به ارائه طرح های مختلف از سوی بنیامین نتانیاهو و طیف افراطیون متحد وی درباره آینده نوار غزه پس از پایان جنگ افروزی صهیونیست ها علیه این منطقه، به طور خاص به این مساله اشاره می کند که تمام این طرح ها از همین حالا محکوم به شکست است.

دلیل این موضوع نیز کاملا روشن است؛ این طرح ها توسط فردی (نتانیاهو) مطرح می شود که مدت هاست حیات سیاسی اش به پایان رسیده و دیگر در صحنه


برچسب ها: اسراییل - نتانیاهو - بنیامین نتانیاهو - سیاسی - تحقیقات قضایی - عملیات - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

مرده متحرک!

مرده متحرک!