مطالب مرتبط:
اعلام پایان زمان رأی گیری / آغاز فرایند شمارش آراء انتخابات
آغاز شمارش آراء در کردستان و لرستان
اعلام پایان رأی گیری انتخابات 1402/ شمارش آراء آغاز شد
پخش زنده آغاز شمارش آراء در حوزه های انتخابیه استان همدان
شمارش آرا در شعب اخذ رأی مازندران آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 02:052024-03-01سياسي

شمارش آراء در مازندران آغاز شد


بعد از زمان تعیین شده برای اجرای فرایند رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در روز 11 اسفند در ساعت 24، - ایسنا/مازندران بعد از زمان تعیین شده برای اجرای فرایند رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در روز 11 اسفند در ساعت 24، شمارش آرا در شعب اخذ رای شهرها و روستاهای مازندران آغاز شد.

براساس قانون با پایان زمان رای گیری، عوامل اجرایی انتخابات در شعب اخذ رای شروع به شمارش آرایی کردند که در روز 11 اسفند توسط مردم در صندوق انداخته شد.

استاندار مازندران در ساعات پایانی انتخابات با حضور در ستاد اطلاع رسانی انتخابات اعلام کرد در مناطق روستایی و کم جمعیت که روند انتخابات زودتر از سایر مناطق به اتمام رسید؛ شمارش آرا با موافقت دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شروع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه هزار و 210 شعبه اخذ رای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان تعیین شده که 2 هزار و 569 شعبه ثابت و 641 شعبه سیار بوده است.

حوزهای انتخابیه 9 گانه مازندران شامل ساری و میاندورود ، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار ، نکا، گلوگاه و بهشهر ، تنکابن، رامسر و عباس آباد ، نور و محمودآباد ، نوشهر، چالوس


برچسب ها: انتخابات - انتخابات خبرگان رهبری - شمارش آرا - مازندران - نمایندگی مجلس - خبرگان رهبری - رای گیری
آخرین اخبار سرویس:

شمارش آراء در مازندران آغاز شد

شمارش آراء در مازندران آغاز شد