مطالب مرتبط:
مقاومت فلسطین: کمک های هوایی آمریکا به غزه، فریب و حیله است
حماس: آمریکا و اسراییل در دسیسه های سیاسی هم مانند میدان نبرد شکست خواهند خورد
آمریکا: تشدید تنش کمکی به لبنان نمی کند / چیزی به نام جنگ محدود وجود ندارد؛ اوضاع امنیتی در خط آبی میان اسراییل و لبنان باید متحول شود
پایان تلاش دموکرات ها/ دیوان عالی آمریکا به سود ترامپ حکم داد
درخواست هریس به مذاق نتانیاهو خوش نیامد/شکاف میان روابط آمریکا و اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 23:202024-03-04بين الملل

کمک های هوایی؛ تلاش هالیوودی آمریکا برای نجات اسراییل


مصر و اردن بحران انسانی در غزه را مانند کسی که کلید زندان را در اختیار دارد و اصرار دارد از پنجره به بیرون بپرد در حالی که یقین دارد این کار فایده ای ندارد، - حل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این صحنه دراماتیک یعنی پرتاب کمک از آسمان برای مردم غزه که جو بایدن رییس جمهور آمریکا نیز به آن خواهد پیوست، همزمان با کارشکنی در ورود صدها کامیون حامل کمک از طریق گذرگاه های رفح و العریش و رسیدن گرسنگی و قحطی در غزه به سطحی فاجعه بار صورت می گیرد؛ در حالی که بیشتر این کمک ها در دریا یا بر فراز شهرک ها ریخته می شود و نیازهای شدید مردم غزه را رفع نمی کند.

چندین کشور از جمله مصر، امارات و اردن برای کاهش میزان گرسنگی در نوار غزه به ارسال کمک های هوایی پرداختند، اما این تلاش های ناکام نتیجه رضایت بخشی نداشت بلکه موجب کشتارهای جدیدی شد که قربانیان آن بیش از 100 شهید از غیرنظامیان بودند؛ غیرنظامیانی که منتظر ذره ای غذا برای زنده ماندن و نه سیر شدن بودند.

براساس گزارش وبگاه الخنادق تمایل بایدن برای ارسال کمک های هوایی نشان دهنده اختلافات پیچیده میان او و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

برخی می گویند بایدن توانایی خود را برای مجبور کردن رژیم صهیونیستی به عقب نشینی از عملیات نظامی در رفح یا ورود کمک ها از طریق گذرگاه های زمینی کنار گذ


برچسب ها: رییس جمهور آمریکا - گرسنگی - آمریکا - غیرنظامیان - هوایی - رییس جمهور - مصر و اردن
آخرین اخبار سرویس:

کمک های هوایی؛ تلاش هالیوودی آمریکا برای نجات اسراییل

کمک های هوایی؛ تلاش هالیوودی آمریکا برای نجات اسراییل