مطالب مرتبط:
کانتینر مواد محترقه در هرمزگان توقیف شد/ کشف 75 هزار و 700 عدد انواع مواد محترقه
توقیف لنج های تجاری حامل کالای قاچاق در آبادان
توقیف محموله 8 میلیاردی کولر گازی قاچاق در لرستان
افزون بر 14 تن خوراک دام قاچاق در لرستان توقیف شد
انفجار مواد محترقه در شهرک نور تبریز/ وضعیت مصدومان وخیم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 13:202024-03-06حوادث

یک کانتینر مواد محترقه قاچاق در هرمزگان توقیف شد


فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف محموله کانتینری مواد محترقه قاچاق شامل بیش از 75 هزار عدد از انواع آن در یکی از گمرکات استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف محموله کانتینری مواد محترقه قاچاق شامل بیش از 75 هزار عدد از انواع آن در یکی از گمرکات استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان امروز (شانزدهم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به توقیف یک کانتینر مواد محترقه قاچاق، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان حین گشت زنی هدفمند در یکی از گمرکات بندرعباس، کانتینر حاوی مواد محترقه قاچاق را شناسایی کردند.

وی عنوان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این کانتینر 75 هزار و 700 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با ذکر این نکته که در این رابطه یک متهم شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، بیان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این کانتینر را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند.

سردار جاویدان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر خانواده ها به فعالیت کودکان و نوجوانان در روزهای پایانی سال گفت: مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک و پیش ساز آنها می تواند صدمات جبران ناپذیری وارد کند و لازم است عموم شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در این م


برچسب ها: مواد محترقه - فرمانده انتظامی هرمزگان - فرمانده انتظامی - هرمزگان - کانتینر - قاچاق - پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

یک کانتینر مواد محترقه قاچاق در هرمزگان توقیف شد

یک کانتینر مواد محترقه قاچاق در هرمزگان توقیف شد