مطالب مرتبط:
پیک نوروزی حذف شد
«پیک نوروزی» حذف شد؟
فوری / پیک نوروزی حذف شد
فوری/ پیک نوروزی حذف شد+ جزییات
پیک نوروزی حذف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 17:502024-03-09اجتماعي

پیک نوروزی حذف شد


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه های نوروزی را مشخص کرده و به استان ها اعلام کردیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره برنامه های این معاونت برای تعطیلات نوروز دانش آموزان اظهار کرد: چارچوب برنامه های نوروزی را مشخص کرده و به استان ها اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های پیشنهادی را در 3 محور شامل فرصت های متنوع یادگیری ، نوروز و داستان و دوستی با طبیعت و محیط زیست به استان ها اعلام کردیم، افزود: دانش آموزان می توانند از بین این فعالیت های پیشنهادی انتخاب کنند، اما هیچ اجباری در انتخاب یک موضوع خاص وجود ندارد.

طریفی حسینی به محور فرصت های متنوع یادگیری اشاره کرد و ادامه داد: 6 ساحت تربیتی شامل اعتقادی، عبادی و اخلاقی ، اجتماعی و سیاسی ، زیستی و بدنی ، زیباشناختی و هنری ، اقتصادی و حرفه ای و علمی و فناورانه داریم که دانش آموزان در محور اول، موضوعی را از بین این ساحت ها انتخاب می کنند.

وی توضیح داد: در این محور، دانش آموزان متناسب با فعالیت هایی که در نوروز و ماه مبارک رمضان دارند، یکی از ساحت ها را انتخاب می کنند مثلا در مورد روزه داری یا شرکت در مراسم مذهبی، سفر نوروزی و بازی بومی_محلی در قالب عکس، نقاشی، فیلم، ک


برچسب ها: معاون آموزش ابتدایی - وزارت آموزش و پرورش - نوروز - نوروزی - آموزش و پرورش - استان ها - معاون آموزش
آخرین اخبار سرویس:

پیک نوروزی حذف شد

پیک نوروزی حذف شد