مطالب مرتبط:
سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود
استقبال از شرکت کنندگان مسابقه بین المللی تلاوت قرآن کریم در کربلا + تصاویر
سومین کنگره بین المللی شعر پیامبر مهربانی در زاهدان برگزار می شود
نظارت ویژه بر 1200 غرفه نمایشگاه بین المللی مشهد
نشست خبری نخستین جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین المللی برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 15:402024-03-03سياسي

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز اول فروردین برگزار می شود


جلسه شورای مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (13 اسفند) در محل این وزارتخانه برگزار شد.

- جلسه شورای مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (13 اسفند) در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی اسماعیلی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- در جلسه شورای مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز (13 اسفند) در محل این وزارتخانه برگزار شد با اشاره به حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: انتخابات با سلامت کامل برگزار شد تا جایی که همه در جریان تعداد آرا و شرکت کنندگان قرار گرفتند، از همکارانم در وزارت کشور و شورای نگهبان باید تشکر کنم چراکه به گونه ای تدبیر کردند که کسی اتهامی را در راستای سلامت انتخابات متوجه نظام نمی کند.

وی افزود: معتقد هستم برای دوره های بعدی انتخابات از فرآیندهای جدیدتر باید استفاده کنیم و شرایط را با فناوری های نوین تسهیل کنیم که در دولت نیز پی گیر اجرایی شدن آن هستیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران، تصریح کرد: براساس آمار، مناظرات و گفت و گوهایی که در بستر نمایشگاه رسانه های ایران انجام شد تاثیر گذار بوده است تا جایی که


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - وزیر فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز اول فروردین برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز اول فروردین برگزار می شود