مطالب مرتبط:
انتخابات مجلس تهران به دور دوم کشیده خواهد شد
انتخابات مجلس در تهران به دور دوم کشیده شد؟
انتخابات مجلس در تهران به دور دوم کشیده شد؟
انتخابات مجلس در تهران به دور دوم کشیده می شود؟
رقابت انتخابات مجلس در تهران بین این چند نفر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 18:252024-03-02سياسي

احتمال کشیده شدن انتخابات مجلس در تهران به دور دوم


رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه «در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس همچنان باید منتظر باشیم؛ چراکه هنوز شمارش آرا ادامه دارد و ممکن است تا فردا نیز به طول بیانجامد» از احتمال کشیده شدن انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه به دور دوم خبر داد.

- رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس همچنان باید منتظر باشیم؛ چراکه هنوز شمارش آرا ادامه دارد و ممکن است تا فردا نیز به طول بیانجامد از احتمال کشیده شدن انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه به دور دوم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس جوهری رییس ستاد انتخابات استان تهران عصر شنبه 12 اسفند 1402 در گفت وگویی تلویزیونی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات در تهران با بیان اینکه این احتمال وجود داد ، اظهار کرد: بر اساس قانون، منتخب مردم کسی است که حداقل 20 درصد آرای ماخوذه را کسب کند.

وی با اشاره به تعیین تکلیف منتخب 4 حوزه انتخابیه استان تهران گفت: الان در 4 حوزه انتخابیه شهرستان های استان تهران منتخب مردم تعیین شده است اما در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس همچنان باید منتظر باشیم چراکه هنوز شمارش آرا ادامه دارد و ممکن است تا فردا نیز به طول بیانجامد.


برچسب ها: ستاد انتخابات استان تهران - انتخابات - رییس ستاد انتخابات - حوزه انتخابیه - انتخابات مجلس - ستاد انتخابات - تهران
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کشیده شدن انتخابات مجلس در تهران به دور دوم

احتمال کشیده شدن انتخابات مجلس در تهران به دور دوم