مطالب مرتبط:
معرفی فضیلت ماه رمضان باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود
راهیان نور ظرفیتی عظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است
ارائه 30 میلیون وام به رانندگان تاکسی آسیب دیده اجتماعی
چمران: گسست اجتماعی یکی از آسیب های جدی شهر است
ارائه 30 میلیون وام به رانندگان تاکسی آسیب دیده اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 22:452024-03-11ورزشي

جاری بودن فرهنگ ایثار در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود


معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: جاری بودن فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: جاری بودن فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

تراب محمدی در همایش سرآمدان شاهد و ایثارگر آذربایجان شرقی که در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار(صدرا) تبریز برگزار شد، گفت: متاسفانه امروز با آسیب های عدیده اجتماعی مواجه هستیم که سلامت روحی و روانی افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را تهدید می کند اما اگر دست به دست هم داده و فرهنگ ایثار و فداکاری را در جامعه حفظ و گسترش دهیم، می توانیم بر این آسیب ها غلبه کنیم.

وی از وابستگی به تلفن همراه و فضای مجازی به عنوان یکی از مشکلات جدی خانواده ها در زمان حاضر نام برد و بیان کرد: این وابستگی عواقب ناگواری دارد که فروپاشی کانون گرم خانواده و افسردگی از جمله آن هاست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تبیین ضرورت سوق دادن جامعه به سمت دانایی گفت: اگر بصیرت جوانان و نوجوانان ارتقا پیدا کند، بسیاری از مشکلاتِ گریبانگیر این گروه از جامعه حل و فصل می شود.


برچسب ها: کاهش آسیب های اجتماعی - آذربایجان شرقی - آسیب های اجتماعی - استاندار آذربایجان شرقی - اجتماعی - ایثار و فداکاری - فرهنگ ایثار
آخرین اخبار سرویس:

جاری بودن فرهنگ ایثار در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

جاری بودن فرهنگ ایثار در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود