مطالب مرتبط:
اصلاح فرهنگ انتخاباتی تخلفات این حوزه را به حداقل می رساند
شهروندان تخلفات انتخاباتی را به بازرسان و هیئت بازرسی گزارش دهند
دادستان مازندران: تخلفات انتخاباتی با قید فوریت رسیدگی می شود
امکان گزارش های مردمی از تخلفات انتخاباتی در زنجان فراهم است
آمار پرونده های تخلفات انتخاباتی در گلستان انگشت شمار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 16:052024-03-01سياسي

تقویت قانون و فرهنگ سازی به کاهش تخلفات انتخاباتی کمک می کند


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان گفت: تقویت قانون، جدیت در برخورد و فرهنگ سازی می تواند به کاهش تخلفات انتخاباتی کمک کند.

خرید و فروش آرا از مصادیق تخلف است، - ایسنا/قزوین رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان گفت: تقویت قانون، جدیت در برخورد و فرهنگ سازی می تواند به کاهش تخلفات انتخاباتی کمک کند.

خرید و فروش آرا از مصادیق تخلف است، اگر میزان جرائم در نتیجه مؤثر ارزیابی شود، باطل می شود اما اگر غیرمؤثر باشد؛ در پرونده نامزدهای انتخابات برای آینده ثبت خواهد شد.

محمدتقی صفری جمعه 11 اسفند در بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سومین تجربه نظارتی من در حوزه انتخابات است و شروع فرآیند انتخاباتی و آغار رأی گیری را هیچ وقت به این میزان دقت و منظم ندیدم که باید از دست اندرکاران اجرایی انتخابات تقدیر به عمل آید.

وی بیان کرد: خوشبختانه انتخابات در استان با نقاط مثبت فراوانی کار خود را شروع کرد و مراحل آن طی شد، فضای رقابتی خوب و جدی بین افراد با سلایق و جریانات مختلف شکل گرفته است.

البته در بین نقاط مثبت، نقاط ضعفی هم مشاهده شد و برخی تخلفات انتخاباتی و بداخلاقی ها را شاهد بودیم، اما باید بتوانیم با اصلاح فرهنگ انتخاباتی جامعه، تخلفات و جرائم را به حداقل خود می رسد.


برچسب ها: انتخابات - نظارت و بازرسی شورای نگهبان - تخلفات انتخاباتی - انتخاباتی - فرهنگ سازی - نظارت و بازرسی - شورای نگهبان
آخرین اخبار سرویس:

تقویت قانون و فرهنگ سازی به کاهش تخلفات انتخاباتی کمک می کند

تقویت قانون و فرهنگ سازی به کاهش تخلفات انتخاباتی کمک می کند