مطالب مرتبط:
مشکل کمبود تعرفه نداریم
کمبود تعرفه در خراسان جنوبی نداریم/ حضور شعب سیار أخذ رأی در نقاط صعب العبور
حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای و کمبود تعرفه رای
فرمانداران و بخشداران کمبود تعرفه و برگ رای را اطلاع دهند
مشکل کمبود تعریفه نداریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 14:552024-03-01سياسي

هیچ جایی مشکل کمبود تعرفه نداریم


به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در محل ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران، - سخنگوی شورای نگهبان در محل ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: در هیچ جایی مشکل کمبود تعرفه نداریم و عزیزان ما در ستاد انتخابات مکررا در حال پیگیری موضوعات هست به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در محل ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به فضل خداوند از همان ابتدای آغاز فرای ند رأی گیری شاهد حضور خوب مردم مان پای صندوق های اخذ رأی بودیم.

وی بیان کرد: طبیعتاً در ابتدای فرایند اخذ رأی ممکن است که نیاز به هماهنگی های بیشتر باشد و ممکن است در صندوقی اشکالی جزیی وجود داشته باشد که با هماهنگی هایی که به عمل آمد، الحمدالله همه شعب مشغول اخذ رأی از مردم شریف مان هستند.

وی افزود: بنده حسب اطلاعی که کسب کردم، باید بگویم که شاهد حضور خوب مردم پای صندوق های اخذ رأی بودیم و در برخی از شعب ازدحام وجود دارد که نشان دهنده پیگیری مردم و حضور باشکوه آنان برای رأی دادن هستیم.

طحان نظیف تاکید کرد: نکته بعدی آن است که حسب اطلاعی که از 4 حوزه ای که انتخابات تمام الکترونیکی در آن برگزار می شود، کسب کردیم به فضل خداوند فرایند


برچسب ها: شورای نگهبان - سخنگوی شورای نگهبان - نظارت بر انتخابات - انتخابات - نگهبان - شورای - سخنگوی
آخرین اخبار سرویس:

هیچ جایی مشکل کمبود تعرفه نداریم

هیچ جایی مشکل کمبود تعرفه نداریم