مطالب مرتبط:
پاسخ طحان نظیف درباره عدم اعلام ردصلاحیت روحانی
نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان| پخش زنده از ایران پرس
طحان نظیف: دشمنان ما که از ابتدای انقلاب هر کاری کردند که مانع پیشرفت ایران شوند
پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به دانشجویان درباره ردصلاحیت حسن روحانی و آیت الله هاشمی
پاسخ دولت رییسی به ادعای نماینده ردصلاحیت شده درباره فیلترشکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 21:152024-02-26سياسي

پاسخ طحان نظیف درباره عدم اعلام دلایل ردصلاحیت


سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به دانشجویی درباره دلایل رد صلاحیت حسن روحانی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و علت عدم اعلام دلایل این رد صلاحیت با وجود درخواست چندباره او گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان ظهر دوشنبه 7 اسفند 1402 در نشست دانشجویی که در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با اشاره به برگزاری انتخابات های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 11 اسفند اظهار کرد: یکی از مهمترین حقوقی که در قانون اساسی برای ملت در نظر گرفته شده، حق تعیین سرنوشت، انتخاب کردن و انتخاب شدن است.

وی افزود: در قانون اساسی آمده که اداره کشور بر اساس آرای عمومی است و امروز تمام مناصب بطور مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم تعیین می شود.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه در 45 سال گذشته تقریباً هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است ، عنوان کرد: در خصوص انتخابات پیش رو، رهبر معظم انقلاب با تاکید مکرر بر موضوع مشارکت تکلیف همه را روشن کردند و امروز می توانیم دلسوزی هر کسی که خود را دلسوز برای کشور معرفی می کند، در تشویق و دعوت او از مردم به مشارکت ارزیابی کرد.


برچسب ها: سخنگوی شورای نگهبان - شورای نگهبان - مجلس خبرگان رهبری - انتخاب - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - خبرگان رهبری - مجلس خبرگان
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ طحان نظیف درباره عدم اعلام دلایل ردصلاحیت

پاسخ طحان نظیف درباره عدم اعلام دلایل ردصلاحیت