مطالب مرتبط:
اولین واکنش رییسی به بازگردان اموال بابک زنجانی
اولین واکنش رییسی به بازگردان اموال بابک زنجانی
واکنش رییسی به خبر بازگرداندن اموال بابک زنجانی به کشور
واکنش خلجی به برگشت اموال بابک زنجانی به کشور
وزیر اطلاعات به بازگرداندن اموال بابک زنجانی واکنش نشان داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 14:452024-02-21سياسي

واکنش رییسی به بازگردان اموال بابک زنجانی


رییس دولت سیزدهم با اشاره به بازگردان اموال بابک زنجانی به کشور گفت: این اموال به طور کامل متعلق به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان پشتوانه پولی کشور به خزانه بانک مرکزی باز می گردد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، بر ضرورت اعتماد کردن و میدان دادن به جوانان تاکید و تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر جا به جوانان مسئولیت سپرده شده، آنجا عرصه موفقیت و کسب دستاوردهای بزرگ بوده است.

این جوانان بودند که میدان دفاع مقدس را مدیریت کردند و لذا مسئولان بخش های مختلف نباید از ظرفیت ها، توانمندی ها، نشاط و انگیزه جوانی غفلت کنند.

رییس جمهور در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: توجه بیش از پیش به مدیریت آسیب های اجتماعی مثل طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی و توجه جدی به موضوع اجرای عدالت در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها از جمله نکات مهمی بود که رهبر معظم انقلاب در کنار اشاره به پیشرفت ها و دستاورها به آنها اشاره کردند و ضرورت دارد از سوی همه به ویژه دولت به عنوان دستگاه اجرایی و اداره کننده کشور به طور جدی پیگیری شود.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - دولت جمهوری اسلامی ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی - بابک زنجانی - جوانان - اسلامی - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییسی به بازگردان اموال بابک زنجانی

واکنش رییسی به بازگردان اموال بابک زنجانی