مطالب مرتبط:
مهدوی، نامزد انتخابات مجلس خبرگان: رهبر انقلاب هیچ گونه سفارشی در خصوص دفاع از ولایت فقیه نکردند/ وظیفه اصلی مجلس خبرگان نظارت بر استمرار صفات رهبری است/ توصیه به شرکت در انتخابات به نوعی امر به معروف و به حق است
فیلم | شرکت در انتخابات در نظام اسلامی امنیت ساز است
مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار نظام می شود
نامزد انتخابات: نظام بانکی و پولی باید متحول شود
نامزد انتخابات مجلس در تبریز: نظام بانکی باید متحول شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 12:352024-02-23سياسي

شرکت حداکثری در انتخابات زمینه دفاع از نظام را در مقابل زورگویی ها فراهم می کند


فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با بیان اینکه مشارکت در عرصه انتخابات هجمه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: ترویج ناامیدی و بزرگ نمایی مشکلات کشور دسیسه اصلی بیگانگان است.

- فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با بیان اینکه مشارکت در عرصه انتخابات هجمه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: ترویج ناامیدی و بزرگ نمایی مشکلات کشور دسیسه اصلی بیگانگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان لشگری و کشوری شرق کشور با بیان اینکه شرکت در انتخابات با توجه به هجمه های سنگین دشمنان انقلاب اسلامی یقینا مصداق جهاد است، اظهار داشت: کشورهای معاند و مخالف ایران اسلامی با توطئه و دسیسه های مختلف سعی در ایجاد تفرقه و نابسامانی در کشورمان را دارند که در نوک پیکان این نقشه های شوم جوانان و کانون خانواده ها هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با بیان اینکه مشارکت در عرصه انتخابات هجمه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: ترویج نا امیدی و بزرگ نمایی مشکلات کشور دسیسه اصلی بیگانگان است.

وی با تاکید بر لزوم ارتقا بصیرت نسل جوان نسبت به تهدیدات رسانه ای بیگانگان، خاطرنشان کرد: مشارکت قوی در انتخابات نشان از مقاومت و تاب آوری کشور در برابر فشارهای دشمنان


برچسب ها: پدافند هوایی - انتخابات - فرمانده - کشور - مشکلات کشور - دشمنان انقلاب اسلامی - پدافند
آخرین اخبار سرویس:

شرکت حداکثری در انتخابات زمینه دفاع از نظام را در مقابل زورگویی ها فراهم می کند

شرکت حداکثری در انتخابات زمینه دفاع از نظام را در مقابل زورگویی ها فراهم می کند