مطالب مرتبط:
عوارض آمپول نوروبیون را بشناسید
چرا آمپول نوروبیون بین ایرانی ها محبوب است؟/ این ماه اوج مصرف نوروبیون
معروف ترین برند های کمپرسور را بشناسید
رونمایی از عکس ملکه زیبایی ایران / رزیتا دغلاوی نژاد را بشناسید؟ + بیوگرافی و عکس ها
علایم سکته مغزی را بشناسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 01:002024-03-11پزشكي

عوارض آمپول نوروبیون را بشناسید


«مصرف آمپول نوروبیون که طی سال های اخیر رواج قابل توجهی پیدا کرده می تواند به عارضه کبد چرب غیرالکلی و در نهایت نارسایی کبدی منتهی شود.

» ا - مصرف آمپول نوروبیون که طی سال های اخیر رواج قابل توجهی پیدا کرده می تواند به عارضه کبد چرب غیرالکلی و در نهایت نارسایی کبدی منتهی شود.

این نکته ای است که فرناز مشیری، عضو انجمن متخصصان زنان و زایمان ایران اعلام می کند و در توضیح بیشتر می گوید: آمپول نوروبیون حاوی برخی ویتامین های گروه ب است.

به طورکلی ویتامین های پیچیده گروه ب برای حفظ سلامت بدن ضروری است اما برخلاف سایر ویتامین های محلول در آب، کبد می تواند ویتامین B12 را همانند ویتامین های محلول در چربی برای استفاده های بعدی خود تا چندین سال ذخیره کند و چنانچه بیش ازحد نیاز از ویتامین های خاص گروه ب مصرف شود احتمالا منجر به بروز آسیب های کبدی در آینده خواهد شد.

  او ادامه می دهد: محل متابولیزه شدن ویتامین ب12 همانند برخی دیگر از داروها در کبد است و همین مساله موجب تحمیل بار فراوانی بر این عضو حیاتی می شود.

او با بیان این که ویتامین های گروه ب احساس خوبی از نظر رفع خستگی و راحتی اعصاب ایجاد و نتیجه مصرف را خوشایند می کند اما تاکید می کند: افراد باید بدانند که بدن آنها به این ویتامین نیاز دارد یا خیر؟ نباید بطور مکرر آمپول نوروبیون تزریق


برچسب ها: ویتامین - آمپول - گروه ب - کبد چرب - گروه - زنان و زایمان - مصرف
آخرین اخبار سرویس:

عوارض آمپول نوروبیون را بشناسید

عوارض آمپول نوروبیون را بشناسید