مطالب مرتبط:
آماده باش مدیریت بحران شرکت فرودگاه ها به 5 فرودگاه
آماده باش مدیریت بحران شرکت فرودگاه ها به 5 فرودگاه
ستاد مدیریت بحران گچساران به حالت آماده باش درآمد
اعلام آماده باش مدیریت بحران شرکت فرودگاه ها به فرودگاه ها
آماده باش مدیریت بحران به فرودگاه های 5 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 10:352024-03-19اجتماعي

کمیته مدیریت بحران آب منطقه ای در حالت آماده باش قرار دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به استان و پیش بینی طغیان رودخانه ها و احتمال وقوع خسارت، کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای مازندران در سراسر استان تا زمان خروج سامانه به حالت آماده باش در آمده و کشیک نوروزی .

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به استان و پیش بینی طغیان رودخانه ها و احتمال وقوع خسارت، کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای مازندران در سراسر استان تا زمان خروج سامانه به حالت آماده باش در آمده و کشیک نوروزی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران، حیدر داوودیان گفت: بنا بر پیش بینی های هواشناسی و بر اساس بررسی نقشه های ماهواره ای امروز و فردا -سه شنبه و چهارشنبه- در بسیاری از نقاط استان به ویژه ارتفاعات بارش هایی خواهیم داشت که منجر به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها می شود.

وی افزود: کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای مازندران با توجه به احتمال طغیان رودخانه ها، گروه های مربوطه و ماشین آلات مورد نیاز را برای انجام اقدامات پیشگیرانه در نقاط حادثه خیز و مناطقی که احتمال وقوع سیل وجود دارد در حالت آماده باش قرار داده است.


برچسب ها: شرکت آب منطقه ای مازندران - شرکت آب منطقه ای - آب منطقه ای - مازندران - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - آب منطقه - ورود سامانه بارشی جدید
آخرین اخبار سرویس:

کمیته مدیریت بحران آب منطقه ای در حالت آماده باش قرار دارد

کمیته مدیریت بحران آب منطقه ای در حالت آماده باش قرار دارد