مطالب مرتبط:
حضور پرشور در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را افزایش می دهد
شرکت گسترده در انتخابات دفاع از کیان جامعه اسلامی است
دشمنان ایران با هدف تضعیف وحدت و اقتدار ملی بر طبل عدم مشارکت در انتخابات می کوبند/حضور گسترده مردم در انتخابات، موجبات ارتقاء امنیت ملی را فراهم خواهد آورد/ آمریکا شورای امنیت را بی ارزش و بی خاصیت کرده است
شرکت در انتخابات صیانت از حریم انقلاب اسلامی است
نامزد مجلس خبرگان: شرکت در انتخابات ضامن انسجام ملی و افزایش ضریب همبستگی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 15:102024-02-27سياسي

شرکت گسترده در انتخابات امنیت و اقتدار حکومت اسلامی را افزایش می دهد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، پیرامون مبانی فقهی و شرعی انتخابات گفت: یکی از معروف ترین قواعد فقهی اسلامی وجوب حفظ حکومت دینی و حرمت اختلال در نظام سیاسی اسلام است.

- ایسنا/کردستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، پیرامون مبانی فقهی و شرعی انتخابات گفت: یکی از معروف ترین قواعد فقهی اسلامی وجوب حفظ حکومت دینی و حرمت اختلال در نظام سیاسی اسلام است.

حجت الاسلام سید محمد سادات، 8 اسفند در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار کرد: رعایت و انجام هر کاری که موجب حفاظت از کیان مسلمانان و تامین امنیت جامعه اسلامی و بقا و استمرار نظام سیاسی اسلام باشد شرعاً واجب و هر کاری که به گونه ای موجب پراکندگی و از هم گسیختگی جامعه و به خطر افتادن امنیت و استقلال حکومت دینی و تضعیف نظام سیاسی اسلامی در برابر اجانب گردد شرعاً حرام است.

وی افزود: از جمله مهم ترین عوامل اختلال در نظام سیاسی در زمان کنونی با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، عدم شرکت در انتخابات است که موجب تضعیف نظام سیاسی اسلام می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، ادامه داد: بر اساس همین مبنا بود که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد بودند که حفظ حکومت اسلامی از اهم واجبات است.


برچسب ها: اسلام - اسلامی - نظام سیاسی - رییس شورای هماهنگی - حکومت دینی - تبلیغات اسلامی - شورای هماهنگی
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گسترده در انتخابات امنیت و اقتدار حکومت اسلامی را افزایش می دهد

شرکت گسترده در انتخابات امنیت و اقتدار حکومت اسلامی را افزایش می دهد