مطالب مرتبط:
آمریکا؛ آزادی در پستو!
ورزشکاران یزدی سه میلیارد ریال برای آزادی زندانیان اهدا کردند
رییس سیا به مذاکرات آزادی اسرا به پاریس می رود
دانلود آهنگ ای دل تنگه دلت از سنگه + ریمیکس ترکیبی رپ از فرشاد آزادی
واکنش عجیب باشگاه تراکتور به حواشی میکسدزون ورزشگاه آزادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 07:452024-02-23ورزشي

فروریختن قسمتی از سقف استخر آزادی


مربی تیم ملی شیرجه ایران با اشاره به اینکه قسمتی از سقف استخر آزادی فروریخته و بین شیشه های دور تا دور استخر فاصله افتاده است، گفت: متاسفانه شرایط به گونه ای است که در فصل سرما، - مربی تیم ملی شیرجه ایران با اشاره به اینکه قسمتی از سقف استخر آزادی فروریخته و بین شیشه های دور تا دور استخر فاصله افتاده است، گفت: متاسفانه شرایط به گونه ای است که در فصل سرما، دمای داخل استخر از بیرون سردتر است و گویی ملی پوشان در خیابان تمرین می کنند.

شهنام نظرپور در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی که شیرجه روهای ملی پوش ایران در آن تمرین می کنند، اظهار کرد: این استخر از نظر گرمایش اصلا وضعیت خوبی ندارد و از نظر فنی دچار فرسودگی شده و قسمتی از سقف استخر فرو ریخته و بین شیشه های دورتادور استخر فاصله افتاده است.

وی ادامه داد: زمانی که باران می بارد با توجه به اینکه قسمت هایی از سقف سوراخ است، این مسئله باعث می شود از قست های مختلف سقف به داخل آب بچکد و گویی ملی پوشان در خیابان تمرین می کنند و سرمای هوا نیز کاملا بر دمای داخل استخر تاثیر می گذارد.

مربی تیم ملی شیرجه ایران بیان کرد: به دلیل اینکه باید چند متر پایین بروید تا به استخر برسید، بنابراین دمای داخل استخر پایین تر از دمای بیرون استخر است و همین مسئله کار ملی


برچسب ها: استخر - تیم ملی شیرجه ایران - تیم ملی شیرجه - مربی تیم ملی - آزادی - فاصله - شیرجه
آخرین اخبار سرویس:

فروریختن قسمتی از سقف استخر آزادی

فروریختن قسمتی از سقف استخر آزادی