مطالب مرتبط:
آتش سوزی در میدان ولیعصر(عج) تهران/ نجات دوقلوی 6 ماهه توسط آتش نشانان
آتش سوزی در میدان ولیعصر(عج) تهران/ نجات دوقلوهای 6 ماهه توسط آتش نشانان
آتش سوزی در میدان ولیعصر/ نجات دوقلو 6 ماهه و یک کودک 4 ساله
نجات کودکان دوقلو از آتش سوزی میدان ولیعصر + فلیم و جزییات
آتش سوزی هولناک در میدان ولیعصر تهران/ جان دو کودک به خطر افتاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 09:452024-03-18حوادث

آتش سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی 6 ماهه توسط آتش نشانان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت 01:12 بامداد امروز (دوشنبه) آتش سوزی در یک ساختمان حوالی میدان ولیعصر (عج) اعلام و در پی آن 5 ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

- آتش سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی 6 ماهه توسط آتش نشانان سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت 01:12 بامداد امروز (دوشنبه) آتش سوزی در یک ساختمان حوالی میدان ولیعصر (عج) اعلام و در پی آن 5 ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت 01:12 بامداد امروز (دوشنبه) آتش سوزی در یک ساختمان حوالی میدان ولیعصر (عج) اعلام و در پی آن 5 ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

حریق در طبقه چهارم ساختمان و از قسمت تراس یکی از واحد ها آغاز و با سرایت به داخل واحد باعث انتقال دود به واحد های مجاور و طبقه بالا شده بود.

وی افزود: آتش نشانان همزمان با اطفا، عملیات نجات را آغاز و موفق شدند یک خانواده پنج نفره محبوس شده (دوقلو 6 ماهه، پسر 4 ساله و پدر و مادر) و دو نفر آقا در طبقه بالا را به کمک نردبان هیدرولیکی از ساختمان خارج کنند.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی تهران - میدان ولیعصر - آتش نشانی - ایستگاه آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی تهران
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی 6 ماهه توسط آتش نشانان

آتش سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی 6 ماهه توسط آتش نشانان