مطالب مرتبط:
جشنواره بین المللی کارتون کتاب با حضور 637 هنرمند از 64 کشور دنیا برگزار می شود / موضوع جنبی این دوره فلسطین است
یازدهمین نشست بررسی طرح های کیفی سازی فرآورده های نفتی برگزار شد
آیین اختتامیه جشنواره جام جهان نما برگزار شد
چهارمین جشنواره فیلم کوتاه اصفهان برگزار شد
جشنواره بین المللی کارتون کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه برگزار می شود / موضوع جنبی این دوره فلسطین است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 10:352024-03-07سياسي

یازدهمین جشنواره رمز موفقیت برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری مدیریت مجموعه رمز موفقیت و عوامل این مجموعه با جمعی از خبرنگاران برای برگزاری یازدهمین جشنواره کارآفرینان برگزار شد.

- اسفندیاری در همین راستا بیان کرد: دیگر سخنرانان تدکس به خاطر مسافرت در این نشست خبری حضور نداشتند، اما میزبان این عزیزان در روز یازدهمین جشنواره و سخنرانی آنان هستیم.

وی به هدف این نوع جشنواره ها اشاره کرد و گفت: تعامل و آشنایی بین افراد مدعو و شرکت کننده اعم از کارآفرینان و تجار و صاحبان کسب و کار اتفاق خوبی است و ما مبحث برندینگ را تاثیر گذار کرده ایم و ارتباطاتی که شکل میگیرد و سخنرانی و تجارب اساتید برای شرکت کنندگان بسیار مفید است.

یلدا اسفندیاری ادامه داد: فضای رمز موفقیت فضای ورود افراد کارآفرین و موفق در صنعت کسب و کار است و خوشحالیم در این عرصه جز اولین ها هستیم.

این بانوی کارآفرین تصریح کرد: سال 87شروع رمز موفقیت با ساخت برنامه تلویزیونی بود و البته در ابتدا راه سختی های خاص خودمان هم داشتیم تا به تدریج عزیزان متقاعد شوند، اما امروزه این اتفاق روتین شد و از این جهت خوشحالیم.

در ادامه برای بخش کوتاهی مهندس ایرج حسابی از عوامل تاثیرگذار این مجموعه موفق در جمع خبرنگاران به ایراد سخنرانی پرداخت و در باب مبحث تاثیرگذاری گفت: به قول مرحوم پدرم پروفسور


برچسب ها: کارآفرین - رمز موفقیت - جشنواره - برگزار - یازدهمین - کارآفرینان - اسفندیاری
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جشنواره رمز موفقیت برگزار می شود

یازدهمین جشنواره رمز موفقیت برگزار می شود