مطالب مرتبط:
یحیی گل محمدی را از پرسپولیس کنار گذاشتند!/ در میان مربیان ایرانی از اوسمار بهتر هستند/ یکی از اطرافیان تیم ملی گنده تر از دهانش حرف زد
ترابی به رکورد یحیی نزدیک شد
اوسمار ویرا: به هواداران قول می دهم که تیم ما برای پیروزی خواهد جنگید
اوسمار از سوگلی اش دل نکند!
احترام اوسمار به انتخاب های گل محمدی/ بازگشت بازیکن جوان به تمرینات پرسپولیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 16:052024-03-05ورزشي

اوسمار رکورد یحیی را می خواهد!


حفظ روند بردهای سریالی پرسپولیس می تواند سرخ پوشان پایتخت را با روحیه ای عالی مهیای حضور در داربی پایتخت کند و اوسمار ویرا در سودای آن است تا بتواند رکورد به ثبت رسیده از یحیی گل محمدی در فصل جاری را تکرار کند.

- .

سرخ پوشان پایتخت برای اولین بار در فصل جاری توانستند در 3 بازی پیاپی بدون دریافت گل با کسب برد از زمین مسابقه خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوتبال 360، پرسپولیسی ها بعد از 4 فصل همکاری با یحیی گل محمدی، روزهای متفاوتی را تجربه می کنند.

بعد از استعفای گل محمدی و پافشاری او بر تصمیمش، مدیران باشگاه راه چاره ای جز پذیرش درخواست این سرمربی باتجربه نداشتند و در حالی که نام گزینه های سرشناسی برای هدایت سرخ پوشان پایتخت مطرح بود اما در نهایت، یک گزینه عجیب در قامت سکان دار جدید پرسپولیس معرفی شد؛ اوسمار ویرا، دستیار اول یحیی گل محمدی که حالا در قامت جانشین او باید فعالیت می کرد.

هواداران پرسپولیس با توجه به مطرح شدن نام سرمربیان نام آشنا و رزومه دار، علیه سرمربیگری اوسمار ویرا موضع گیری تندی داشتند اما در طرف مقابل، پاسخ مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به اعتراضات، درباره شناخت ویرا از وضعیت فهرست پرسپولیس بود؛ شناختی که می توانست مانع از ایجاد خلل در مسیر تداوم حضور سرخ پوشان پایتخت در کورس قهرمانی شود.


برچسب ها: یحیی گل محمدی - پرسپولیس - گل محمدی - سرخ پوشان - پایتخت - اوسمار ویرا - محمدی
آخرین اخبار سرویس:

اوسمار رکورد یحیی را می خواهد!

اوسمار رکورد یحیی را می خواهد!