مطالب مرتبط:
استونی: روسیه برای جنگ با ناتو آماده می شود
استونی: روسیه برای جنگ با ناتو آماده می شود
تدارک روسیه برای جنگ با ناتو ؟
انتخابات روسیه؛ از رأی گیری خانه به خانه در خط مقدم جنگ تا مصاف با هکرها
ارتش روسیه در حال آمادگی برای جنگ بعدی است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 09:302024-03-17بين الملل

استونی: روسیه برای جنگ با ناتو آماده می شود


روزنامه آمریکایی به نقل از مقام های اطلاعاتی یکی از کشورهای حوزه بالتیک ادعا کرد کرملین در حال توسعه و سازمان دهی مجدد ارتش روسیه در تدارک برای جنگ احتمالی با ناتو در عرض 10 سال آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روسای سازمان های اطلاعات خارجی و نظامی استونی ادعا کردند روسیه 2 سال بعد از شروع جنگ در اوکراین برنامه توسعه و تغییر ساختار ارتش خود را در تدارک برای جنگ با ائتلاف نظامی ناتو در 10 سال آینده به اجرا در آورده است.

به نوشته فارین پالسی، با ورود جنگ اوکراین به سومین سال خود، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تحولاتی را تجربه می کند که اعتماد به نفس او را بیش از پیش افزایش داده اند؛ شامل مرگ الکسی ناوالنی رهبر مخالفان دولت روسیه، به بن بست خوردن کمک های نظامی آمریکا به اوکراین در کنگره، و اتخاذ رویکرد اقتصاد جنگ توسط روسیه که در مواجهه با تحریم های بین المللی باعث رشد اقتصاد و افزایش تولیدات نظامی می شود.

کائوپو روسین مدیرکل سرویس اطلاعات خارجی استونی در نشستی با گروه کوچکی از خبرنگاران در شهر واشنگتن گفت: همه چیز بار دیگر کما بیش طبق برنامه به پیش می رود.

روسین ادعا کرد: رهبران نظامی روسیه از اشتباهات مراحل آغازین جنگ درس گرفته اند و در حال انطباق پیدا کردن با سرعتی فوق العاده هستند.


برچسب ها: روسیه - اوکراین - تحریم های بین المللی - کشورهای حوزه بالتیک - سال آینده - ائتلاف نظامی ناتو - روزنامه آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

استونی: روسیه برای جنگ با ناتو آماده می شود

استونی: روسیه برای جنگ با ناتو آماده می شود