موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
از جذابیت های حیات وحش؛ پیتون غول چه یهو افتاد جلو پای آقاهه و رفقای کله خرش
مستند حیات وحش /مستند خطرناک ترین اژدها کره زمین
حفاظت از حیات وحش نیازمند ابتکارات فناورانه است
آشنایی با حیله گر ترین قاتلان حیات وحش + فیلم
اهمیت استفاده از فناوری های دیجیتال در حفاظت از حیات وحش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 09:552024-03-03اجتماعي

غذا رسانی مردم به حیات وحش می تواند باعث مرگ آنها شود


غذا رسانی به حیات وحش در زمان سرما و به خصوص روزهای برفی هرچند که نشان مهربانی و دلسوزی مردم است، اما این برخوردهای احساسی می تواند باعث مرگ حیوانات وحشی شود.

- ایسنا/اصفهان یک فعال زیست محیطی گفت: غذا رسانی به حیات وحش در زمان سرما و به خصوص روزهای برفی هرچند که نشان مهربانی و دلسوزی مردم است، اما این برخوردهای احساسی می تواند باعث مرگ حیوانات وحشی شود.

برخی از حامیان محیط زیست، در روزهایی که برف می بارد، از روی دلسوزی، مردم را دعوت می کنند که برای حیات وحش، در فضای اطراف شهر و کنار جاده ها غذا بریزند تا حیوانات وحشی گرسنه نمانند.

حمید عمیدی نوش آبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرار دادن پسمانده مواد غذایی، در کنار جاده ها و مناطق طبیعت گردی، حیات وحش را به این زباله ها جذب کرده و به تدریج آنها را به سمت مناطق مسکونی می کشاند.

وی افزود: حیات وحش بر حسب غریزه خود در روزهای برف و یخبندان به دنبال غذا از مناطق مرتفع به سمت ارتفاع پایین و مناطق مسکونی حرکت می کند و به همه مردم سفارش می کنیم که در این روزها مراقب آنها باشیم ولی از دادن غذای دستی به آنها خودداری کنیم.

این فعال زیست محیطی، تصریح کرد: حیات وحش بلد است که در سرما مکانش را تغییر دهد و در دره ها و جاهای امن پناه بگیرد بنابراین از مردم درخواست می کنیم به آنها نزدیک ن


برچسب ها: حیات وحش - حیوانات وحشی - حیات - حیوانات - مردم - رسانی - مهربانی
آخرین اخبار سرویس:

غذا رسانی مردم به حیات وحش می تواند باعث مرگ آنها شود

غذا رسانی مردم به حیات وحش می تواند باعث مرگ آنها شود