مطالب مرتبط:
فعالیت شعب کشیک بانک اقتصادنوین در ایام نوروز
فعالیت شعب کشیک بانک اقتصادنوین در ایام نوروز
شعب کشیک و ساعت کاری بانک کارآفرین در ایام نوروز اعلام شد
همه راه های دسترسی به خدمات جوی سازمان هواشناسی در ایام نوروز
برای جلوگیری از سرقت منازل در ایام نوروز چه کنیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 08:552024-03-18سياسي

قضات کشیک در ایام نوروز فعالیت می کنند


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز توصیه هایی را به دستگاه های اجرایی مختلف استان داشت.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز توصیه هایی را به دستگاه های اجرایی مختلف استان داشت.

  حمیدرضا کریمی، امروز(28 اسفند) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اظهار کرد: تمام دستگاه های اجرایی استان با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و بهره مندی هرچه تمام تر مردم از فیوضات این ماه مبارک آماده باشند.

وی افزود: باتوجه به افزایش ترافیک جاده ای در این ایام، دستگاه های ذیربط برای کاهش آمار تصادفات در جاده های درون شهری و برون شهری اقدامات لازم را اجرایی کنند.

دادستان کرمانشاه بر لزوم نظارت بر بازار در این ایام تاکید کرد و گفت: با توجه به احتمال سودجویی برخی از کسبه و افزایش کاذب قیمت ها به ویژه در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، لازم است از طریق مراجع مربوطه نظارت کافی در این زمینه اعمال شود و رعایت شئونات ماه مبارک رمضان از سوی واحدهای پذیرایی مورد نظارت جدی قرار گیرد.


برچسب ها: ماه مبارک رمضان - دستگاه های اجرایی - ماه مبارک - دادستان عمومی و انقلاب - کرمانشاه - استان کرمانشاه - عمومی و انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

قضات کشیک در ایام نوروز فعالیت می کنند

قضات کشیک در ایام نوروز فعالیت می کنند