مطالب مرتبط:
آماده باش محیط زیستی های دماوند در ایام نوروز
آماده باش کامل حوزه بهداشت طی ایام نوروز در فارس
هشدار های مهم آتش نشانی به مسافران نوروزی +ویدئو
آوازخوانی بهنام بانی در آستانه نوروز مثل بمب ترکید! + خواننده خوشتیپ استیج را آتش زد + فیلم
برنامه های هلال احمر کرمان در ایام نوروز تشریح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 12:202024-03-19حوادث

استمرار آماده باش آتش نشانی برای امشب/ تمهیدات در ایام نوروز


مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از استمرار آماده باش این سازمان برای امشب خبر داد و تمهیدات این سازمان برای ایام نوروز را تشریح کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از استمرار آماده باش این سازمان برای امشب خبر داد و تمهیدات این سازمان برای ایام نوروز را تشریح کرد.

حمیدرضا کافی نیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آماده باش آتش نشانی مشهد از شب چهارشنبه هفته گذشته، اظهار کرد: با توجه به اینکه ممکن است برخی چهارشنبه هفته جاری را به عنوان چهارشنبه سوری جشن بگیرند، ما همچنان آماده باش هستیم.

وی ادامه داد: ما علاوه بر 56 ایستگاه و 1450 نیروی عملیاتی که به صورت آماده هستند، 38 مرکز استقرار در سطح شهر و خارج از ایستگاه های خود به دلیل پیش بینی وجود ترافیک و موضوعات دیگر داریم تا بتوانند به سرعت خود را به محل حوادث احتمالی برسانند.

میادین و خیابان های اصلی شهر، اطراف حرم مطهر رضوی و 6 بوستان بزرگ شهر مثل بوستان بهشت، خورشید و ملت از جمله این مراکز استقرار خارج از ایستگاه های ما خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ضمن تبریک به مناسبت ایام بهار و سال جدید در خصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی در این ایام خاطرنشان کرد: ما برای این ایام سه ورودی اصلی و به نوعی ایستگاه زائر در سطح شهر داریم؛ این ایستگاه ها شامل ایستگا


برچسب ها: مدیرعامل سازمان آتش نشانی - آماده باش - سازمان آتش نشانی مشهد - آتش نشانی مشهد - سازمان - آتش نشانی - سازمان آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

استمرار آماده باش آتش نشانی برای امشب/ تمهیدات در ایام نوروز

استمرار آماده باش آتش نشانی برای امشب/ تمهیدات در ایام نوروز