مطالب مرتبط:
اعلام لیست جدید خودرو های وارداتی لوکس/ خودروی کارکرده و اقتصادی چه شد؟
ویژه برنامه انتخاباتی «مادرم ایران» در آستانه پخش
بیانیه تبیینی شورای ائتلاف درباره لیست انتخاباتی مشترک با جبهه پایداری
بیانیه توضیحی شورای ائتلاف در مورد لیست مشترک انتخاباتی با جبهه پایداری
رقابت داغ 4 لیست انتخاباتی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 13:502024-02-26سياسي

جای خالی برنامه های اقتصادی در لیست های انتخاباتی مجلس!


در حالی که فقط چهار روز تا آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و احزاب و جریان های سیاسی لیست های خود را به صورت نهایی منتشر کرده اند، - در حالی که فقط چهار روز تا آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و احزاب و جریان های سیاسی لیست های خود را به صورت نهایی منتشر کرده اند، مبارزات انتخاباتی کاندیداها بیشتر بر مواضع سیاسی، کلی گویی ها و تکرار کلیشه ها متمرکز است و جای خالی بیان نظرات، برنامه ها و مواضع اقتصادی در این لیست ها به وضوح مشاهده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز مهم ترین انتظار و مطالبه مردم از نمایندگان شان در مجلس شورای اسلامی، توجه به دغدغه ها و مشکلات اقتصادی است.

حال با وجود اینکه فقط چهار روز تا آغاز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده و احزاب و جریان های مختلف کشور لیست های خود را به صورت نهایی اعلام کرده اند، برنامه های آنها بیشتر بر کلیشه ها و شعارهای سیاسی تکیه دارد و تا امروز یک برنامه اقتصادی مشخص و تدوین شده از سوی این لیست های انتخاباتی ارائه نشده است.

همچنین، مشارکت مردم در انتخابات، نشان دهنده میزان علاقه و آگاهی مردم از مسائل جامعه است و عوامل مختلفی از جمله عملکرد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و همچنین مواضع احزاب و نمایندگان می تواند بر این مشارک اثر مستقیم داشته باشد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - انتخابات - جریان های سیاسی - برنامه ها - انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی برنامه های اقتصادی در لیست های انتخاباتی مجلس!

جای خالی برنامه های اقتصادی در لیست های انتخاباتی مجلس!