مطالب مرتبط:
واریز مرحله دوم سود سهام عدالت آغاز شد/ چرا هشت شرکت سود سهام عدالت را واریز نکردند؟ / سود 906 هزار تومانی برای چه کسانی است؟
آغاز واریز سود سهام عدالت از امروز| جزییات واریز مرحله دوم سود سهام عدالت+جدول
واریز سود سالانه سهام عدالت آغاز شد
فوری؛ واریز سود سهام عدالت آغاز شد
آغاز واریز سود سهام عدالت از امروز| جدول مبلغ سود سهام عدالت واریز شده به حساب سهامداران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 18:002024-03-15سياسي

شورای نگهبان با دقت و عدالت رسیدگی به شکایات انتخاباتی را آغاز کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت :حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی به خصوص کرمان که جزو استان های برتر در مشارکت قرار گرفت را ستودنی و قابل تحسین دانست و توجه .

- حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به موضوع انتخابات گفت: حتماً شکایت های به حقی هم وجود دارد و ممکن است در سرنوشت انتخابات تاثیر بگذارد، اما رسیدگی به این شکایات حق طبیعی مردم و برای بحث سلامت انتخابات مهم است و شورای نگهبان با دقت و عدالت رسیدگی به آن را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت :حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی به خصوص کرمان که جزو استان های برتر در مشارکت قرار گرفت را ستودنی و قابل تحسین دانست و توجه به راهبردهای چهارگانه رهبری در سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را باعث خنثی شدن توطئه دشمن در کاهش مشارکت عنوان کرد.

  او افزود: حتماً شکایت های به حقی هم وجود دارد و ممکن است در سرنوشت انتخابات تاثیر بگذارد اما رسیدگی به این شکایات حق طبیعی مردم و برای بحث سلامت انتخابات مهم است و شورای نگهبان با دقت و عدالت رسیدگی به آن را آغاز کرده اما حرف آخر در ت


برچسب ها: حسن علیدادی سلیمانی - خطبه های نماز جمعه - انتخابات - حجت الاسلام - استان ها - امام جمعه کرمان - مشارکت
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان با دقت و عدالت رسیدگی به شکایات انتخاباتی را آغاز کرده است

شورای نگهبان با دقت و عدالت رسیدگی به شکایات انتخاباتی را آغاز کرده است