مطالب مرتبط:
طرح ساماندهی توزیع لاستیک در بازار آغاز شد
آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی در دستور کار
آغاز مذاکرات مزد کارگران فردا در شورای عالی کار
اولین مرکز نوآوری کاتالیست کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد
آغاز مذاکرات مزد 1403، فردا در شورای عالی کار/ نماینده کارگران: سبدی که از سوی وزارت بهداشت ارائه شده مورد تأیید ما نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 13:502024-03-10اقتصادي

بازار آب استان یزد آغاز به کار کرد


مدیر عامل آب منطقه ای یزد از آغاز بهره برداری رسمی بازار آب استان و فعالیت آن در دشت یزد – اردکان به عنوان بزرگترین دشت استان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل آب منطقه ای یزد از آغاز بهره برداری رسمی بازار آب استان و فعالیت آن در دشت یزد – اردکان به عنوان بزرگترین دشت استان خبر داد.

جواد محجوبی امروز یکشنبه بیستم اسفند ماه در این مراسم، با اشاره به افزایش روزافزون تقاضای آب در تمام بخش ها، گفت: این در حالیست که موجودی آب با محدودیت شدیدی مواجه است.

وی با بیان این که تاکنون عمدتا پاسخ به این ناترازی از جنس مدیریت عرضه بوده است، گفت: البته این رویکرد همواره با مشکلات متعددی مواجه بوده که یکی از آنها هزینه بر بودن آن است که در این باره می‎توان به هزینه بسیار بالای تامین آب پایدار از طریق انتقال آن از خارج حوزه آبریز اشاره کرد.

محجوبی اضافه کرد: علاوه بر این، در مواردی که مناطق تامین کننده منابع جدید آبی، خود نیز دچار محدودیت آبی باشند هم شاهد برخی تنش های بین منطقه ای خواهیم بود.

وی به اهتمام کشور به موضوع مدیریت تقاضا از طریق سازگاری با کم آبی از چند سال پیش، عنوان کرد: این رویکرد نیز با توجه به لزوم اجماع و اغناسازی تمام مشترکان با تاثیرگذاری قابل توجهی همراه نیست چرا که فراهم آوردن شرایط تحقق آن در بخش های مختلف اعم از کشاور


برچسب ها: استان - بازار آب - بهره برداری - آب منطقه ای - مدیر عامل - بزرگترین - آب منطقه
آخرین اخبار سرویس:

بازار آب استان یزد آغاز به کار کرد

بازار آب استان یزد آغاز به کار کرد