مطالب مرتبط:
حضور 40هزار واجد شرایط رأی در خلیل آباد
حضور 40 هزار واجد شرایط رأی در خلیل آباد
درخواست متفاوت حسام آشنا برای مقابله با اصولگرایان/ اگر 10 درصد مردم رأی اعتراضی دهند، همه فهرست های رنگارنگ ⁧به باد هوا خواهد رفت
اگر 10 درصد مردم رأی اعتراضی دهند، همه فهرست های رنگارنگ ⁧به باد هوا خواهد رفت
10 درصد شعب اخذ رأی خراسان رضوی در سبزوار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 15:052024-02-24سياسي

72 درصد جمعیت فراشبند واجد شرایط رأی دادن هستند


فرماندار شهرستان فراشبند از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد و گفت: 72 درصد جمعیت این شهرستان دارای سن بالای 18 سال و واجد شرایط رأی دادن هستند.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان فراشبند از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد و گفت: 72 درصد جمعیت این شهرستان دارای سن بالای 18 سال و واجد شرایط رأی دادن هستند.

مجید وامق در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شهرستان فراشبند 5 داوطلب تایید صلاحیت شده دارد، جمعیت این شهرستان را 45 هزار و 459 نفر اعلام کرد و گفت: 72 درصد از این تعداد، یعنی 32 هزار و 973 نفر بالای 18 سال و واجد شرایط رای دادن هستند که 6 درصد این تعداد یعنی 2 هزار و 700 نفر نیز، رای اولی محسوب می شوند.

فرماندار فراشبند، مجموعه شعب رای گیری این شهرستان را 57 شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 31 شعبه ثابت است و 26 شعبه سیار نیز برای مردم عشایر، شرکت ها و معادن که روز انتخابات امکان حضور در شعب ثابت را ندارند و در حال فعالیت هستند، پیش بینی شده است.

وامق افزود: با تلاش و همت هیئت اجرایی شهرستان، تمامی اعضای شعب، نمایندگان فرمانداری و بازرس ها مشخص شده اند و در راه برگزاری انتخابات، مشکلی نمی بینیم.


برچسب ها: شهرستان - شهرستان فراشبند - فراشبند - فرماندار شهرستان - فرماندار - شرایط - درصد
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد جمعیت فراشبند واجد شرایط رأی دادن هستند

72 درصد جمعیت فراشبند واجد شرایط رأی دادن هستند