مطالب مرتبط:
واکنش یک امام جمعه به کمپین «رای نمی دهیم».
بختیاری های غرب اصفهان: نظام از خدمت رسانی به مردم غافل نشده است/ به عشق وطن رای می دهیم
تشریح آخرین وضعیت رای دادن بدون مهر خوردن در شناسنامه + فیلم
انتخابات؛ از جوار تخته سیاه تا پای صندوق های رای
توضیح آخرین وضعیت رای گیری بدون مهر شناسنامه + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 15:202024-02-24سياسي

«رای دادن» شکر نعمت حق تعیین سرنوشت است


رییس دانشگاه پیام نور استان فارس اعتقاد دارد که رای دادن، شکر نعمت حق تعیین سرنوشت است که در جمهوری اسلامی به مردم واگذار شده است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه پیام نور استان فارس اعتقاد دارد که رای دادن، شکر نعمت حق تعیین سرنوشت است که در جمهوری اسلامی به مردم واگذار شده است.

محسن جاجرمی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به این سئوال که چرا باید رای بدهیم، گفت: بزرگترین هدیه ای که خدای متعال به ما داده، این است که می توانیم سرنوشتمان را خودمان تعیین کنیم.

این نعمت فقط به انسان داده شده است و باید از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی زمینه برخورداری از این هدیه بزرگ الهی را برای مردم فراهم کرده است، گفت: در نظام های طاغوتی چنین چیزی وجود ندارد.

در نظام های سرمایه داری هم مردم در معرض تبلیغات سرمایه داران قرار می گیرند و این اختیار به نوعی دیگر از آن ها سلب می شوند و عملا این خودشان نیستند که تصمیم می گیرند.

اما این فضای انتخاب آزاد و عادلانه را جمهوری اسلامی فراهم کرده است و باید شکرش را به جا بیاوریم تا بتوانیم استقلال کشورمان را در همه ابعاد حفظ کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور فارس تاکید کرد: ما رو به جلو هستیم و نباید این حرکت متوقف شود که یکی از این راه ها، دانستن قدر توان انتخاب است.


برچسب ها: رییس دانشگاه پیام نور استان - رییس دانشگاه پیام نور - جمهوری اسلامی - دانشگاه پیام نور - سرنوشت - رییس دانشگاه - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

«رای دادن» شکر نعمت حق تعیین سرنوشت است

«رای دادن» شکر نعمت حق تعیین سرنوشت است