مطالب مرتبط:
معرفی هیات انتخاب جشنواره تئاتر رضوی
هیأت انتخاب آثار هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی معرفی شدند
هیات انتخاب جشنواره تئاتر رضوی معرفی شدند
معرفی هیات انتخاب جشنواره تئاتر رضوی
معرفی هیأت انتخاب جشنواره ملی تئاتر رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 18:402024-03-09فرهنگي

معرفی میرزا کوچک خان جنگلی به کودکان با تئاتر کاغذی


نویسنده و کارگردان «مرد مهربان جنگل»، از مسئولان خواست از هنر تئاتر حمایت کنند و نگاه درآمدی به آن نداشته باشند و گفت: تئاتر هویت ماست و با استفاده از تئاتر می توانیم نسل کودک و نوجوان را با داشته های فرهنگی و تاریخی خودمان آشنا کنیم.

- ایسنا/گیلان نویسنده و کارگردان مرد مهربان جنگل ، از مسئولان خواست از هنر تئاتر حمایت کنند و نگاه درآمدی به آن نداشته باشند و گفت: تئاتر هویت ماست و با استفاده از تئاتر می توانیم نسل کودک و نوجوان را با داشته های فرهنگی و تاریخی خودمان آشنا کنیم.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان عصر دیروز، 18 اسفندماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تئاتر شهر تهران برگزار شد.

نمایش مرد مهربان جنگل از استان گیلان در این جشنواره درخشید و حائز رتبه های اول تا سوم در بخش های طراحی و ساخت عروسک، طراحی و ساخت دکور، عروسک گردانی، نمایشنامه نویسی و کارگردانی شد.

مینا حسنی، نویسنده و کارگردان تئاتر کاغذی مرد مهربان جنگل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قدمت 20 ساله گروه هنری رایکامون، اظهار کرد: سال گذشته و در جریان یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی، به پیشنهاد حوزه هنری استان گیلان، تولید اثر برای کودکان با محوریت سردار جنگل را آغاز کردیم.


برچسب ها: تئاتر - فرهنگی و تاریخی - کودک و نوجوان - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - طراحی و ساخت - فرهنگ و ارشاد اسلامی - میرزا کوچک خان جنگلی
آخرین اخبار سرویس:

معرفی میرزا کوچک خان جنگلی به کودکان با تئاتر کاغذی

معرفی میرزا کوچک خان جنگلی به کودکان با تئاتر کاغذی