مطالب مرتبط:
فیلم/ امام جمعه یزد: راهپیمایی 22 بهمن، زمینه ساز مشارکت در انتخابات است
امام جمعه جیرفت: مدعیان غربی دمکراسی از انتخابات در ایران نگرانند
امام جمعه جیرفت: مدعیان غربی دموکراسی از انتخابات در ایران نگرانند
امام جمعه شیراز: اجاره ندهیم مناسبت های دینی فراموش شوند
وزارت کشور عراق:طرح زیارت امام کاظم (ع) بدون هیچ حادثه امنیتی در حال اجراست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 20:502024-02-06سياسي

امام جمعه کرمان: همه دنیا توجه اش به انتخابات در کشور ماست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: هرچه نظام ما جلوتر می رود دنیا توجه اش به ما بیشتر می شود، که می طلبد در انتخابات امسال حضورمان حداکثری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی عصر امروز در شورای اداری این شهرستان در فرمانداری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: تحولاتی در بخش اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان زرند ایجاد شده که آن را به یکی از شهرستان های بسیار قدرتمند کشور و نه فقط در بخش صنعت، در بخش کشاورزی و مختلف تبدیل کرده است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه توجه به اقتصاد و اشتغال در شهرستان جدی است، افزود: جا دارد خدمت مسؤولان به خصوص فرماندار محترم و پرتلاش تبریک بگویم که انصافا شهرستان زرند را به خوبی مدیریت می کند.

 وی تصریح کرد: حضور مردم زرند همیشه در انتخابات پررنگ بوده و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که نظام ما هرچه جلوتر می رود شرایط حادتر و سخت تر می شود و دنیا توجه اش به ما بیشتر، که می طلبد در انتخابات امسال حضورمان حداکثری باشد.

 وی بیان داشت: ان شاءالله با حضور وظیفه مدارانه مردم پای صندوق های رای و همچنین حضور پررنگ و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دین خودمان را نسبت به انقلاب ادا کنیم.


برچسب ها: امام جمعه کرمان - شهرستان - امام جمعه - انتخابات - شهرستان زرند - نماینده ولی فقیه در استان - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: همه دنیا توجه اش به انتخابات در کشور ماست

امام جمعه کرمان: همه دنیا توجه اش به انتخابات در کشور ماست