مطالب مرتبط:
همه تالاب ها در فلات مرکزی ایران دچار مرگ آبی شده اند
فرصت میزبانی رامسر از مراسم ملی روز جهانی تالاب ها
تالاب ها از مهاجرت اقلیمی جلوگیری می کنند
تالاب شادگان
تالاب ها از مهاجرت آب و هوا جلوگیری می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 13:452024-02-01اجتماعي

«تالاب آق گل» نیازمند سند جامع است


فرماندار ملایر با بیان اینکه در برنامه های جامع زیست محیطی، معیشت و اشتغال مردم نیز باید مدنظر باشد، گفت: درباره تالاب آق گل نیازمند یک سند جامع و متقن علمی هستیم، - ایسنا/همدان فرماندار ملایر با بیان اینکه در برنامه های جامع زیست محیطی، معیشت و اشتغال مردم نیز باید مدنظر باشد، گفت: درباره تالاب آق گل نیازمند یک سند جامع و متقن علمی هستیم، از اطلاعات کامل زیست بومی تا برنامه های آینده نگرانه حفاظتی و بهره برداری که بایستی توسط اداره کل محیط زیست هر دو استان به جد پیگیری شود.

سلمان اسماعیلی در نشست بررسی برنامه جامع مدیریت زیست بومی تالاب آق گل، با تاکید بر هماهنگی کامل مدیران ارشد هر دو استان همدان و مرکزی و وفاق بین مدیران شهرستان های ملایر و خنداب، حل مشکلات و بالابردن سطح همکاری ها را خواستار شد.

وی اظهار کرد: تالاب آق گل یک ثروت منطقه ای و بزرگ برای هر دو استان است و متاسفانه خشکسالی های چندسال اخیر موجب ایجاد چالش های جدی برای این حوضه آبریز شده است.

فرماندار ملایر ادامه داد: باید یک برنامه تجمعی کامل در این حوزه در نظر گرفته شود که در کنار چرخیدن چرخ اقتصاد و معیشت مردم مراحل حفاظت از این زیست بوم نیز اجرا شود و شاهد یک توسعه پایدار به معنای واقعی کلمه باشیم.


برچسب ها: تالاب آق گل - فرماندار ملایر - تالاب - برنامه - جامع - دو استان - نیازمند
آخرین اخبار سرویس:

«تالاب آق گل» نیازمند سند جامع است

«تالاب آق گل» نیازمند سند جامع است