مطالب مرتبط:
سهم دلار از ذخایر ارزی جهان کمتر از نصف شد!
اگر ترامپ رییس جمهور شود، باید آماده شوک به بازار دارایی های ایران شویم / خرید نفت ایران توسط چین هم کاهش می یابد / امکان همکاری اقتصادی ایران و روسیه نیز با مشکل مواجه می شود / در صورت تداوم حضور بایدن، وابستگی مان به امارات ادامه می یابد که می تواند مخاطرات جدی برای روابط مالی ایران
رییس مرکز پژوهش های مجلس: اگر ترامپ رییس جمهور شود، باید آماده شوک به بازار دارایی های ایران شویم؛ خرید نفت ایران توسط چین کاهش می یابد، امکان همکاری اقتصادی ایران و روسیه با مشکل مواجه می شود/ در صورت تداوم حضور بایدن، وابستگی مان به امارات ادامه می یابد
کشف 13056 قلم لوازم خانگی قاچاق از کشور چین و هند
ارزش تراشه ساز امریکایی با کل بازار سهام چین برابر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-12اقتصادي

چین و هند صاحب بیشترین سهم بازار نانولوله کربنی جهان


بازار نانولوله های کربنی (CNT) تا سال 2029 با نرخ رشد ترکیبی سالانه 14٫2 درصد، به رقم 2٫53 میلیارد دلار می رسد.

- بازار نانولوله های کربنی (CNT) تا سال 2029 با نرخ رشد ترکیبی سالانه 14٫2 درصد، به رقم 2٫53 میلیارد دلار می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های جهانی حکایت از رشد بازار نانو لوله های کربنی دارد و این رشد به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آن به دلیل افزایش تقاضا برای مواد سبک وزن با انتشار کربن کم، به ویژه در بخش خودرو است.

نانولوله های کربنی خواص منحصر به فردی دارند که آنها را برای استفاده در تولید وسایل نقلیه ایده آل می کند و به راندمان سوخت و پایداری محیط زیست کمک می کند.

علاوه بر این ، تأکید روزافزون بر منابع انرژی جایگزین باعث افزایش تقاضا برای نانولوله های کربنی می شود، زیرا آنها نقش مهمی در افزایش عملکرد فناوری های انرژی تجدیدپذیر مانند سلول های خورشیدی و توربین های بادی دارند.

همچنین استفاده از نانولوله های کربنی موجب کاهش هزینه های تولید می شود که این موضوع عامل دیگر رشد بازار این ساختارها به شمار می رود.

تولیدکنندگان در حال سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه برای نوآوری و بهبود کارآیی نانولوله های کربنی هستند و با این حال، نگرانی های زیست محیطی و مسائل ایمنی بهداشتی چالش های مهمی برای بازار ایجاد کرده است.


برچسب ها: نانولوله های کربنی - کربن - نانو - لوله - بازار - افزایش - نانو لوله های کربنی
آخرین اخبار سرویس:

چین و هند صاحب بیشترین سهم بازار نانولوله کربنی جهان

چین و هند صاحب بیشترین سهم بازار نانولوله کربنی جهان