مطالب مرتبط:
سرلشکر سلامی: دشمن توان حذف ایران را از معادلات منطقه ای و جهانی ندارد/ به فتح قله های بزرگ بسیار نزدیک شده ایم
سرلشکر سلامی: دشمن توان حذف ایران را از معادلات منطقه ای و جهانی ندارد/ به فتح قله های بزرگ بسیار نزدیک شده ایم
سردار سلامی تعرض به کشور را بی پاسخ نخواهیم گذاشت
سلامی: دشمن توان حذف ایران از معادلات منطقه ای و جهانی ندارد
اجرای ارکستر ترنم فتح رزم نوازان- جشنواره موسیقی فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 16:202024-02-15سياسي

سلامی: به فتح قله های بزرگ بسیار نزدیک شده ایم


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران نقش کلیدی در منطقه دارد و و دشمنان توان حذف آن را از معادلات منطقه ای و جهانی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی، بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های مهندسی و سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد ماه شعبان اظهار داشت: بوشهر از نظر تاریخی یکی از استان های پرافتخار و حماسه ساز کشور محسوب می شود که در تاریخ درخشان خود مقاومت های بسیاری را در برابر استعمار و بیگانگان ثبت کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر را یکی از میدان های نبرد مستقیم با دشمنان دانست و اذعان کرد: استان بوشهر در عین حال یکی از موقعیت های جغرافیایی مهم و راهبردی کشور به شمار می رود.

سرلشکر سلامی دستگیری و اسارت تفنگداران آمریکایی در سال 1394 در خلیج فارس را اقدامی مقتدرانه و حماسی در تاریخ مقاومت استان بوشهر دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران صاحب اراده است و با قدرت خود اقدامات شوم بسیاری از دشمنان را خنثی کرد.

وی  با بیان اینکه در دهه فجر شاهد حضور شکوهمند مردم ولایتمدار کشور در راهپیمایی 22 بهمن بودیم اذعان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران 45 سال است که با تحریم


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - فرمانده کل سپاه - بوشهر - سپاه پاسداران - سلامی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سلامی: به فتح قله های بزرگ بسیار نزدیک شده ایم

سلامی: به فتح قله های بزرگ بسیار نزدیک شده ایم