مطالب مرتبط:
حضور در انتخابات موجب ایجاد تحول، ناامیدی دشمن و حفظ وحدت داخلی است
مردم با حضور حداکثری در انتخابات، ایستادگی پای آرمان های انقلاب را نشان خواهند داد
حضور حداکثری مردم در انتخابات، موجب کاهش مشکلات جامعه و پیشرفت کشور می شود
امام جمعه اصفهان: دشمنان به دنبال یاس و ناامیدی و کاهش مشارکت در انتخابات هستند
دشمن القاء می کند حضور مردم در انتخابات اثر ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 11:302024-01-27سياسي

یاس و ناامیدی دشمن با حضور حداکثری در انتخابات


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می کند.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می کند.

علی اکبر عزیزی به اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و مردم می توانند با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل نمایند.

وی با قدردانی از همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه داد: در 45 سال گذشته حرف اول را مردم زدند بنابراین این مردم هستند که صاحبان انقلابند و در تحقق اهداف عالیه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مشارکت جدی داشته و دارند و با حضور پررنگ و بی نظیر خود در انتخابات پیش رو به دشمنان نشان خواهند داد که پای آرمان های خود محکم و استوار ایستاده اند.

معاون استاندار ادامه داد: در فرایند برگزاری انتخابات پیش روی طبق رویکرد و اهدافی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شده که


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - حضور حداکثری - انتخابات - انتخابات مجلس - شورای اسلامی - خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

یاس و ناامیدی دشمن با حضور حداکثری در انتخابات

یاس و ناامیدی دشمن با حضور حداکثری در انتخابات