مطالب مرتبط:
معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبری: مخالفت با مشارکت بالا در انتخابات، خیانت است / نه اینکه بگویید در کشور مشکلات نیست اما راهش قهر کردن جامعه با صندوق رای نیست
انتخابات حل المسائل مشکلات کشور است
توضیحات وزیر کشور در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی
شریعتمداری تهدید کرد: اگر اصلاح طلبان در انتخابات مجلس مشارکت نکنند، راه شان را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده می بندیم
اعلام نامزدهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات خبرگان در سراسر کشور (اسامی)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 14:552024-02-15سياسي

راه حل مشکلات کشور انتخابات است


رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان با تاکید بر اینکه راه حل مشکلات در کشور انتخابات است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی را محقق می کند.

- ایسنا/همدان رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان با تاکید بر اینکه راه حل مشکلات در کشور انتخابات است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی را محقق می کند.

مصطفی عبدالملکی پنجشنبه 26بهمن،در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری انتخابات آزاد و ایجاد شرایط برای حضور افراد واجد شرایط در اقصی نقاط کشور برخلاف دوران رژیم ستمشاهی اثر بخش است .

رییس شورای وحدت استان همدان گفت: انگیزه و هدف شورای وحدت ایجاد مسیر و هم افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: زمانی که بین گروه های مختلف کاندیدا تفرقه به وجود آید، اتحاد از بین می رود و متفرق شده و آسیب به جامعه وارد می شود.

عبدالملکی تصریح کرد: جامعه روحانیت مبارز ، اقشار، احزاب حول شورای وحدت با همدلی که دارند منویات امام خمینی (ره)، شهدا، رهبرمعظم و ملت نجیب و شریف ایران را به ثمر برسانند تا این پرچم به دست پر مهر امام عصر(عج) برسد .

وی بابیان اینکه اگر بین انسان ها و گروه ها اتحاد باشد مایه عزت و رحمت الهی می شود، تاکید کرد: زمانی که جدایی پیش بیاید برای همه عذاب است؛ ما تلاش می کنیم که این موضو


برچسب ها: نیروهای انقلاب اسلامی - انتخابات - نیروهای انقلاب - شورای وحدت - انقلاب اسلامی - استان همدان - حل مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات کشور انتخابات است

راه حل مشکلات کشور انتخابات است