مطالب مرتبط:
دعوت آموزش وپرورش از فرهنگیان و دانش آموزان برای راهپیمایی 22 بهمن
اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی در مشهد همزمان با راهپیمایی بیست ودوم بهمن ماه
استاندار فارس مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد
ویدئو| روزشمار پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد| قسمت نهم جمعه (20 بهمن 1357)
پادکست | روزشمار پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد | قسمت نهم شنبه (21 بهمن 1357)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 15:252024-02-10اجتماعي

اجرای گروه های سرود 1357 نفری دانش آموزان فارس در راهپیمایی 22 بهمن


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس از اجرای گروه های سرود 1357 نفری دانش آموزان این استان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف استان خبر داد.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس از اجرای گروه های سرود 1357 نفری دانش آموزان این استان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف استان خبر داد.

فرشید قاسمی امروز، 21 بهمن در نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر فارس با اعلام این خبر گفت: مطابق روال هر سال گروه های سرود 1357 نفری دانش آموزان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به اجرا می پردازند.

وی با بیان اینکه این مراسم در نقاط مختلف استان اجرا می شود، افزود: در شیراز این گروه هم در مسیر راهپیمایی و هم تجمع پایانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

سرپرست آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه امسال فرهنگیان و دانش آموزان استان در راهپیمایی 22 بهمن حضوری فعال و مؤثر خواهند داشت، افزود: در تمام مسیرهای راهپیمایی در استان، غرفه و ایستگاه هایی راه اندازی شده است که در این غرفه ها دستاوردهای آموزش و پرورش هر منطقه نمایش داده خواهد شد.

قاسمی با تصریح اینکه این غرفه ها به منظور ارائه دستاوردهای آموزش و پرورش فارس برپا می شوند، افزود: در اکثر شهرستان های فارس گروه های سرود 1357 نفره دانش آموزی در راهپیمایی 22 بهمن برنامه اجرا می کنند.


برچسب ها: راهپیمایی 22 بهمن - راهپیمایی - دانش آموزان - آموزش و پرورش فارس - اداره کل آموزش و پرورش فارس - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

اجرای گروه های سرود 1357 نفری دانش آموزان فارس در راهپیمایی 22 بهمن

اجرای گروه های سرود 1357 نفری دانش آموزان فارس در راهپیمایی 22 بهمن