مطالب مرتبط:
تامین آب شرب 30 روستای مرودشت و بخش اکراد شهرستان زرقان
تامین آب شرب و ایجاد مرکز درمانی نیازهای اصلی بشاگرد است
تامین آب شرب جزو نیازهای اصلی بشاگرد است
مراحل همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
استخدام حسابدار در تجهیز گستر تامین سلامت پارس در باغ صبا تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 11:552024-02-03سياسي

تامین آب شرب 30 روستای مرودشت و زرقان


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی 40 هزار نفر از آب شرب با انتقال آب از خط اول سد درودزن بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیاوش بدری برخی از اقدامات این شرکت برای تامین آب شرب شرق شهرستان مرودشت و بخش اکراد شهرستان زرقان از خط اول سد درودزن  را تشریح کرد و گفت: با اجرای این خط انتقال، آب آشامیدنی جمعیتی حدود 40 هزار نفر دراین مناطق تامین شده است.

 بدری با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه اضافه کرد: طرح آبرسانی به این مناطق با تامین و اجرای 5000 متر لوله با قطر 800 میلیمتر اجرا شده است.

  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس از احداث 6 عدد حوضچه و نصب شیرآلات و اتصالات مربوطه در این طرح خبر داد و افزود: همه این موارد در شرایطی سخت گذر با اقلیم خاص جغرافیایی و عبور از موانع طبیعی با همت و تلاش کارگران، مهندسان و متخصصان عرصه آب و خاک استان انجام شده است.

  بدری همچنین هزینه خرید لوله، شیرآلات، اتصالات و اجرای کلی طرح را در مجموع 600 میلیارد ریال اعتبار اعلام کرد.

بدری بر لزوم استفاده بهینه از منابع آبی توسط شهروندان و ساکنان روستاها تاکید کرد و افزود: فارس در اقلیم خشک و نیمه خشک قرار دارد و لازم است بیش از پیش، برنامه های فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب در این استان اجرایی شود.


برچسب ها: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای فارس - شرکت آب منطقه ای - تامین آب شرب - به گزارش خبرگزاری فارس - تامین - آب منطقه ای
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب 30 روستای مرودشت و زرقان

تامین آب شرب 30 روستای مرودشت و زرقان