مطالب مرتبط:
استخدام کارشناس ارشد ارزیابی و اعتبارسنجی در تهران
استخدام کارشناس ارشد حسابداری در هواساز از البرز جهت کار در شهر قدس تهران
استخدام کارشناس ارشد حفاری مناقصات تجهیزات نفتی در تهران
استخدام حسابدار ارشد در فراسوی در محدوده فرمانیه تهران
رسانه آمریکایی: هدف بعدی یمن احتمالا در زیر آب است؛ قطع یا آسیب به کابل های زیر دریا، از اینترنت گرفته تا تراکنش های مالی بین اروپا و آسیا را مختل خواهد کرد/ همه چیز به ایران و اوج گیری تنش ها بین تهران و کاخ سفید بستگی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 21:352024-02-11سياسي

رایزنی سفیر ایران با دیپلمات ارشد چین درباره روابط تهران-پکن


مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلام با مشارکت سفرا، دیپلمات ها و اعضای نمایندگی های خارجی، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و اقتصادی و در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلام با مشارکت سفرا، دیپلمات ها و اعضای نمایندگی های خارجی، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و اقتصادی و در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم دنگ لی معاون وزیر امور خارجه چین به عنوان مهمان ویژه حضور یافت و ملاقات ویژه ای با محسن بختیار سفیر ایران در پکن انجام داد که طی آن موضوعات دوجانبه مورد پیگیری قرار گرفت.

بختیار در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی سخنانی به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران طی چهل و پنج سال گذشته در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و علمی اشاره کرد.

این دیپلمات ایرانی همچنین با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین و به رسمیت شناختن حق آن ها برای تعیین سرنوشت خود را لازم دانست.

بختیار با بیان سطح راهبردی و مشارکت جامع ایران و چین، دستاوردهای روابط 2 کشور در سال گذشته را به تفصیل برشمرد و در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه شکوه تمدن ایران باستان در کاخ موزه شهر ممنوعه پکن، این


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - سفارت جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - اسلام - مراسم بزرگداشت - ایران - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سفیر ایران با دیپلمات ارشد چین درباره روابط تهران-پکن

رایزنی سفیر ایران با دیپلمات ارشد چین درباره روابط تهران-پکن