مطالب مرتبط:
دشمن اگر متوجه ضعف و سستی ما بشود قطعا حمله می کند
پسر اسطوره استقلال جانشین سامره می شود/دعوی اختلافات نکونام و خطیر بالا گرفت
اختلافات میان بخش دولتی و بخش خصوصی را رییس جمهور حل کند
مجازات سنگین برای ایجاد اختلافات قومی در قرقیزستان
ویدئویی که آبروی این خودروی داخلی را برد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 18:552024-01-30سياسي

دشمن منتظر ضعف ها و بروز اختلافات داخلی است


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت :معتمدان و سران طوایف باید از ظرفیت های خودشان استفاده کنند و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت :معتمدان و سران طوایف باید از ظرفیت های خودشان استفاده کنند و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

سردار سرتیپ محمد شرفی امروز سه شنبه، 10 بهمن در نشست انتظامی با گروه های مرجع و اقشار تاثیرگذار در سیستان وبلوچستان اظهار کرد: در مقطع فعلی اجتماعی ما هیچ معروفی بالاتر از مشارکت در انتخابات نداریم و دشمنان با توجه به نزدیک شدن به انتخابات می خواهند به افکار عمومی نفوذ پیدا و مردم را در جهتی که میل دارند بر ضد منافع نظام جمهوری اسلامی هدایت کنند و در این راستا دشمن با همه ظرفیت های رسانه ای و ارتباطی خود برنامه ریزی کرده است که مشارکت در انتخابات را کم کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود، افزود: این اقتدار باعث افزایش قدرت بازدارندگی و از نفوذ و تعرض به خاک ما توسط دشمن جلوگیری می کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب کسانی که صاحب مخاطب هستند وظیفه دارند دیگران را به انتخابات دعوت کنند و از آن ها به عنوان منادیان انتخابا


برچسب ها: مشارکت حداکثری در انتخابات - انتخابات - مشارکت در انتخابات - مشارکت حداکثری - مشارکت - نظام جمهوری اسلامی - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

دشمن منتظر ضعف ها و بروز اختلافات داخلی است

دشمن منتظر ضعف ها و بروز اختلافات داخلی است