مطالب مرتبط:
میدان مبارزه با دشمن جنگ روایت ها و اراده ها است
چرا این شهر اوکراینی برای اروپا مهم است و روسیه کمر به تصرف آن بسته است؟
جو بایدن جعلی دردسرساز شد
آگهی های جعلی خرید و فروش که متقاضیان مسکن
فارسینما| کارگردان فیلم «آسمان غرب»: در این فیلم نگاهم این بود که دشمن را از دور ببینیم و قهرمان را از نزدیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 15:202024-02-09سياسي

دشمن بدنبال تصرف دل ها با روایت جعلی است


دشمن شکست خورده در تمامی میدان ها و صحنه ها برای مقابله با انقلاب اسلامی با برخورداری از تمام امکانات رسانه ای و تبلیغاتی بدنبال تصرف ذهن ها و دل ها با روایت جعلی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام سیدحسین حسینی نوری امام جمعه شهریار در خطبه های نماز جمعه شهریار که ظهر امروز در مصلی برگزار شد، در جمع نمازگزاران ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ماه شعبان ماه شکستن بت نفس است و سه نور در ابتدای این ماه متولد می شوند، امام حسین (ع) که مظهر اتم و اکمل حق جهاد فی الله است، حضرت ابوالفضل العباس (ع) که تجلی قلب سلیم قرآن و صاحب اجر عظیم و فوز عظیم است و حضرت امام سجاد (ع) حماسه ساز کربلا و تداوم بخش مسیر هدایت امامت است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه محور برنامه های انقلاب است، گفت: یکی از مواردی که دشمن همیشه به دنبال آن است دور کردن مردم از نظام است تا بتواند تغییر در نظام را ایجاد کند.

امام جمعه شهریار با بیان اینکه عبرت از سرنوشت حکومت علوی و مجتبوی را باید سرلوحه کار انقلاب اسلامی قرار دهیم، افزود: اگر خدا و مردم در صحنه باشند نظام اسلامی را بس است، حضور مردم هم نصرت الهی و هم شکر نعمت الهی است.


برچسب ها: به گزارش خبرگزاری فارس - حضرت ابوالفضل العباس - شهریار - خطبه های نماز جمعه - امام - سیدحسین حسینی - حضرت ابوالفضل
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بدنبال تصرف دل ها با روایت جعلی است

دشمن بدنبال تصرف دل ها با روایت جعلی است