مطالب مرتبط:
موافقت شورای گسترش آموزش عالی با تأسیس پردیس علم و فناوری دانشگاه بوعلی سینا
رسالت جهاد دانشگاهی کاربست علم و فناوری به مرحله عملیاتی است
موافقت با ایجاد پردیس علم و فناوری دانشگاه بوعلی سینا/پردیس ها؛ تسهیل کننده مسیر دانش بنیان ها
هم افزایی علم و فناوری در جهت توسعه نظام سلامت
تمامی مدارس مشهد تعطیل شد (فردا 14 بهمن 1402)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-03اقتصادي

جریان علم و فناوری باید به تمامی حوزه ها سرایت پیدا کند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با بیان اینکه در تمامی حوزه های صنعت آب و فاضلاب و مدیریت بهینه سازی شبکه های توزیع آب، جریان علم و فناوری به عنوان یک رویکرد وزارت نیرو در اولویت قرار دارد، - ایسنا/مرکزی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با بیان اینکه در تمامی حوزه های صنعت آب و فاضلاب و مدیریت بهینه سازی شبکه های توزیع آب، جریان علم و فناوری به عنوان یک رویکرد وزارت نیرو در اولویت قرار دارد، گفت: این جریان فناورانه که بعضا تا 35 درصد افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را در پی داشته، باید به تمامی حوزه ها سرایت کند.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در آیین افتتاح سامانه نوین نانوحباب در تصفیه خانه آب ساوه که همزمان با ایام دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: ستاد توسعه فناوری نانو در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در همکاری با شرکت آب و فاضلاب و مجموعه غذا و داروی وزارت بهداشت اتفاقی را رقم زدند که نتیجه آن رضایتمندی مردم است.

وی با بیان اینکه افزون بر 20 سال است که رهبر معظم انقلاب موضوع جنبش نرم افزاری و حمایت های علمی را پیگیری می کنند، افزود: مردم باید اثر پیشرفت ها، برتری ها و حمایت های علمی را در زندگی خود به صورت عملی ببینند.


برچسب ها: فناوری - علم و فناوری - اقتصاد دانش بنیان - آب و فاضلاب - صنعت آب و فاضلاب - شبکه های توزیع - روح الله دهقانی فیروزآبادی
آخرین اخبار سرویس:

جریان علم و فناوری باید به تمامی حوزه ها سرایت پیدا کند

جریان علم و فناوری باید به تمامی حوزه ها سرایت پیدا کند