مطالب مرتبط:
امید بورس تهران به سطح حمایتی 2 میلیون و 100 هزار واحدی!/ پیش بینی بازار سهام امروز 14 بهمن
قیمت خانه های 100 متری در تهران چند؟
کارلسن همچنان بهترین شطرنج باز جهان/ حضور دو ایرانی در جمع 100 شطرنج باز برتر دنیا
کمک 100 میلیون یوانی چین به مهاجران اخراج شده افغانستان
100 درصد دانشجویان متقاضی خوابگاه دانشگاه بیرجند اسکان یافتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:352024-02-03سياسي

100 هزار رأس دام در ایلام واکسینه می شوند


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: در راستای اجرای طرح «کاروان سلامت دام»، بیش از 100 هزار رأس دام سبک و سنگین در دهه فجر واکسیناسیون می شوند.

- محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، عصر شنبه 14 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای اجرای طرح کاروان سلامت دام بیش از 100 هزار راس دام سبک و سنگین عشایر در سطح استان را به صورت کاملا رایگان در دهه فجر انقلاب اسلامی واکسیناسیون می کند.

  وی بیان کرد: با توجه به گرمسیری بودن شهرستان دهلران و حضور عشایر در این منطقه، بعد از واکسیناسیون دام های شهرستان دهلران سایر شهرستان هم در دستور کار قرار می گیرد.

  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، ادامه داد: 16 دامپزشک در اجرای این طرح آموزش نگهداری صحیح دام، ویزیت، درمان و داروی به صورت رایگان در اختیار دامداران عزیز استان قرار می دهند و این اقدام ارزشمند با همکاری گروه جهادی سربازان گمنام امام زمان (ع)، انجام می شود.

      زارع تاکید کرد: با توجه به اینکه اغلب مردم استان دامپرور هستند، این اقدام می تواند کمک بسزایی به این قشر از جامعه کند و ستاد اجرایی در راستای توان بخشی به تمام حوزه های اقتصادی با تمام توان پای


برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام - ستاد اجرایی فرمان - فرمان حضرت امام - ستاد اجرایی - حضرت امام - واکسیناسیون - دام سبک و سنگین
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار رأس دام در ایلام واکسینه می شوند

100 هزار رأس دام در ایلام واکسینه می شوند