مطالب مرتبط:
پاسخگویی به مردم ملاک ارزیابی مدیران قم است
فولاد سنگان، برگزیده ارزیابی جایزه منابع انسانی مدل 34000
فولاد سنگان، برگزیده ارزیابی جایزه منابع انسانی مدل 34000
کیفیت هوای تهران 14 بهمن 1402 / شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد 84 و سالم است
نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه ها اعلام شد/ تقدیر از دانشگاه های برتر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 11:552024-02-03سياسي

توجه به مسائل فرهنگی در شاخص ارزیابی مدیران لحاظ شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی گفت: در شاخص ارزیابی مدیر باید مشخص شود که چرا به بحث فرهنگی بی توجه است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی گفت: در شاخص ارزیابی مدیر باید مشخص شود که چرا به بحث فرهنگی بی توجه است.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 14 بهمن ماه در یکصد و چهل و دومین جلسه مستمر شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: گرامیداشت یاد مشاهیر و بزرگانی مانند آیت الله العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری دقیقاً منطبق بر نقشه فرهنگ عمومی است که از این جهت باید پیگیری لازم انجام شود تا زحمات ضایع نشود.

وی با بیان اینکه کارهایی که در عرصه فرهنگی در استان انجام می شود، زیاد است، افزود: مشکلی که وجود دارد این است که کارها و فعالیت های فرهنگی هماهنگ و هم افزا در راستای اهداف فرهنگی ما نمی شود و گفتمان سازی و جریان سازی فرهنگی رخ نمی دهد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: اصل کار شورای فرهنگ عمومی همین است که هماهنگی ایجاد کند و طبیعتا در قدم اول برای ایجاد هماهنگی باید نقشه و برنامه برای مسائل کلان فرهنگی داشته باشیم.

آیت الله دژکام ادامه داد: در این زمینه استان فارس پیشگام بوده و دو سالی است تمرین می کنیم تا نقشه مهندسی عملیاتی شود اما به نظر می رسد هنوز برای


برچسب ها: فرهنگ - فرهنگی - نماینده ولی فقیه در استان - مسائل فرهنگی - نماینده ولی فقیه - استان فارس - شورای فرهنگ عمومی استان
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسائل فرهنگی در شاخص ارزیابی مدیران لحاظ شود

توجه به مسائل فرهنگی در شاخص ارزیابی مدیران لحاظ شود