مطالب مرتبط:
179 قاضی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دیدار مردم رفتند
جزیره کیش جلوه گاه اتحاد مردم در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
بیانیه جامعه اسلامی مدیران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
بیانیه جامعه اسلامی مدیران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
متقی فر: انقلاب اسلامی با کار تشکیلاتی به پیروزی رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:202024-02-07سياسي

دیدار مردمی 179 قاضی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم افزایش ارتباطات مردمی به ویژه دادستان .

- دادستان تهران به همراه جمعی از معاونین خود در 45 نقطه از شهر تهران به صورت هم زمان به مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کردند و پای صحبت آن ها نشستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم افزایش ارتباطات مردمی به ویژه دادستان ها در بطن جامعه دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه 17 بهمن ماه 1402 با حضور در مسجد جامع المهدی در منطقه 22 تهران با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات مقتضی صادر شد.

وی گفت: همچنین به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به صورت همزمان چهل و پنج گروه با سرپرستی معاونین دادستان در چهل و پنج مسجد شهر تهران میز خدمت برگزار کرده و به مشکلات مردم رسیدگی و دستورات مقتضی صادر شده است.


برچسب ها: دادستان - دادستان عمومی و انقلاب - انقلاب اسلامی - سیاست های ابلاغی - ریاست قوه قضاییه - انقلاب - مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مردمی 179 قاضی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دیدار مردمی 179 قاضی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی