مطالب مرتبط:
استخدام کارشناس تولید محتوا در حوزه گردشگری در اصفهان
از معرفی فرهنگ و آیین غنی گیلان زمین تا رونمایی از بسته های سرمایه گذاری حوزه گردشگری
ستاره ایرانی در لباس PSG + عکس
نسخه ایرانی کدام شخصیت مجموعه هری پاتر جذاب تر شد؟
مهاجم ایرانی در کنار رونالدینیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 16:002024-02-16پزشكي

ضرورت توجه به ظرفیت های طب ایرانی در حوزه گردشگری


یک متخصص طب ایرانی با تاکید بر اهمیت توجه به ظرفیت های طب ایرانی در حوزه گردشگری سلامت، گفت: باید به سراغ مزیت های طب ایرانی برویم که در طب های سنتی دیگر کشورها وجود ندارد.

- یک متخصص طب ایرانی با تاکید بر اهمیت توجه به ظرفیت های طب ایرانی در حوزه گردشگری سلامت، گفت: باید به سراغ مزیت های طب ایرانی برویم که در طب های سنتی دیگر کشورها وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین رضایی زاده - دبیر هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و تاریخ علوم پزشکی، با بیان اینکه بسیاری از مردم اروپا از طب ایرانی استفاده می کنند، افزود: در کشوری مثل هندوستان بیش از 80 درصد خدمات پزشکی مبتنی بر طب سنتی است و هند با این کار، بخشی از سلامت را به مردم واگذار کرده است.

در آفریقا نیز 80 درصد مردم از طب سنتی استفاده می کنند و به طور کلی تا 75 درصد در کشورهای توسعه یافته از طب سنتی استفاده می شود.

وی ادامه داد: در چین با یک و نیم میلیارد جمعیت تا حدود 40 درصد از خدمات نظام سلامت مربوط به طب سنتی است و بیش از 440 هزار موسسه در چین خدمات طب سنتی را ارائه می دهند و در زمینه طب سنتی، تخت بیمارستانی نیز در چین وجود دارد.

دبیر هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و تاریخ علوم پزشکی اظهار کرد: سال 2021 برآورد بازار جهانی طب سنتی و مکمل حدود 93 میلیارد دلار بود و در سال 2023 پیش بین


برچسب ها: طب ایرانی - ایرانی - حوزه گردشگری - طب سنتی - سنتی - گردشگری - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به ظرفیت های طب ایرانی در حوزه گردشگری

ضرورت توجه به ظرفیت های طب ایرانی در حوزه گردشگری