مطالب مرتبط:
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی: فعالیت های خود را کاملا شفاف و در اتاق شیشه ای در معرض دید مردم قرار می دهیم
«گل»؛ اسمی خوشایند با عوارضی خطرناک/ اثرات مصرف شیشه بر مغز
دیران از معاملات ماده 129 رونمایی کرد
مراحل تولید خاویار در کره جنوبی؛ یکی از سه ماده غذایی خوشمزه و گران جهان (فیلم)
کهکشان هایی که ماده تاریک را به چالش می کشند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 12:102024-02-02حوادث

کشف 171 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز دوغارون


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند 171 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که با خاک اره مخلوط شده بود را کشف کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند 171 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که با خاک اره مخلوط شده بود را کشف کنند.

  مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با ورود مواد مخدر به کشور و در پی وصول اخبار واصله مبنی بر تلاش قاچاقچیان مواد مخدر در کشور افغانستان برای ورود محموله مواد مخدر افیونی به داخل کشور از طریق معبر رسمی دوغارون موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی فرماندهی هنگ مرزی تایباد قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان با رصد و اشرافیت اطلاعاتی خودرو تریلی افغانستانی را در بدو ورود به کشور شناسایی، توقیف و مورد بازرسی قرار می دهند.

شجاع خاطر نشان کرد: مرزبانان در بازرسی از این خودروی ترانزیتی موفق شدند 171 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که با خاک اره مخلوط شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان تصریح کرد: این مواد مخدر توسط قاچاقچیان در الوارهای مخصوص کف تریلی به طرز بسیار حرفه ای و ماهرانه با استفاده از چسب و پیچ در هم تنیده و کلاف شده بودند


برچسب ها: مواد مخدر - هنگ مرزی تایباد - فرمانده - استان خراسان رضوی - خراسان رضوی - فرمانده مرزبانی - مرزبانان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 171 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز دوغارون

کشف 171 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز دوغارون