مطالب مرتبط:
برنامه‎‏ های کمیته ایثارگران سیستان و بلوچستان در دهه مبارک فجر
برگزاری 681 برنامه گرامیداشت دهه فجر در تنکابن
برگزاری 4 هزار ویژه برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان
برگزاری برنامه های متنوع دهه فجر در پایگاه های بسیج بروجرد
اجرای 410 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 13:452024-02-04سياسي

اعلام برنامه های حوزه سلامت شیراز طی دهه فجر


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن مقایسه دستاوردهای حوزه سلامت قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های این حوزه طی دهه فجر در استان فارس را اعلام کرد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن مقایسه دستاوردهای حوزه سلامت قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های این حوزه طی دهه فجر در استان فارس را اعلام کرد.

وحید حسینی امروز، 15 بهمن در نشست با اصحاب رسانه در شیراز که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برگزار شد، ابتدا با اشاره به اینکه استقلال امروز کشور ما نتیجه خون شهدای انقلاب است از دستاوردهای 45 ساله انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی گفت و تاکید کرد: از نظر پوشش خدمت و خانه های بهداشت وضعیت فعلی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی همچنین به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی در 30 ماهه اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت 47 مرکز خدمات جامع سلامت مردم به بهره برداری رسیده است که در ایام دهه فجر نیز 13 مرکز به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین 34 کانکس عشایری به همراه بهورز برای خدمت رسانی به جامعه عشایری تهیه شده است و علاوه بر این 36 خانه بهداشت کارگری نیز احداث شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی از پوشش 100 درصدی غربالگری نوزادان در هفته اول برای 23 بیماری متابولیک ارثی خبر داد و گفت: با این غربالگری در زمان طلایی می توانیم با دادن


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - رییس دانشگاه علوم پزشکی - انقلاب اسلامی - دانشگاه علوم - علوم پزشکی شیراز - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های حوزه سلامت شیراز طی دهه فجر

اعلام برنامه های حوزه سلامت شیراز طی دهه فجر