مطالب مرتبط:
ذخیره سازی 1280 نمونه خون بند ناف در خراسان جنوبی/تدوین اطلس کاربردی گیاهان دارویی
خدمات بستری و درمان سرپایی شیر خوارگان و کودکان زیر 7 سال در مراکز درمانی به صورت رایگان/ تدوین 57 بسته درمانی برای بیماران خاص
بیانیه دانشگاهیان در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام/ همه ظرفیت های علمی برای دفاع از حقوق ملت فلسطین بکارگرفته می شود
حدود 18 هزار کودک کمتر از پنج سال خراسان رضوی مشمول سبد حمایت تغذیه ای شدند
حدود 18هزار کودک کمتر از 5 سال خراسان رضوی مشمول سبد حمایت تغذیه ای شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 15:252024-02-04سياسي

دفاع از حقوق کودکان را وظیفه خود می دانیم/ تدوین 55 بند حمایت از کودک و کودکستان ها


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: رویکرد سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در مساله شهریه، رویکرد الگوی هزینه تمام شده است و باید میان حمایت از حقوق خانواده و کودک و حق مؤسس و کارکنان موازنه برقرار شود.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: رویکرد سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در مساله شهریه، رویکرد الگوی هزینه تمام شده است و باید میان حمایت از حقوق خانواده و کودک و حق مؤسس و کارکنان موازنه برقرار شود.

مجتبی همتی فر در نخستین گردهمایی مؤسسان کودکستان های استان خوزستان که امروز (15 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع از حقوق کودکان را وظیفه خود می دانیم، اظهار کرد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در بسته حمایتی جامع که به دولت ارسال شده 55 بند در حوزه حمایت کودکستان ها، مربیان، زیرساخت ها، سلامت و تغذیه کودکان تکالیفی را تعیین کرده که در کمیسون مجلس تصویب شده و در نوبت بررسی هیات دولت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، افزود: انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای حل مشکلاتی بود که بشر قرن ها با آن دست و پنجه نرم می کرد.

همتی فر گفت: اگرچه همه مشکلات برطرف نشده اما دور از انصاف است که کسی مدعی شود تمام مشکلاتی که قرن ها با آن مواجه بودیم در مدت چند دهه به طور کامل حل شود.


برچسب ها: تعلیم و تربیت کودک - تعلیم و تربیت - کودک - تربیت کودک - سازمان - تربیت - حمایت
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از حقوق کودکان را وظیفه خود می دانیم/ تدوین 55 بند حمایت از کودک و کودکستان ها

دفاع از حقوق کودکان را وظیفه خود می دانیم/ تدوین 55 بند حمایت از کودک و کودکستان ها