مطالب مرتبط:
لزوم راه اندازی بازارچه های عرضه محصولات محلی تا پیش از دهه فجر
131 اثر شاخص قم برای جشنواره هنرهای تجسمی فجر پذیرفته شد
برگزاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر (تجسم هنر) در قم
رونمایی از پوستر جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اهواز
همه دستگاه ها پای کار رویداد ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-24فرهنگي

بازارچه عرضه محصولات هنرهای تجسمی در همدان دایر شود


معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: بازارچه عرضه محصولات هنرهای تجسمی در همدان به همت شهرداری دایر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز پوستر شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر(بخش استانی) با حضور هنرمندان و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در سالن جلسات این اداره رونمایی شد.

  معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به برگزاری جشنواره شب های موسیقی در استان همدان اظهار کرد: در آستانه دهه فجر و به منظور افزایش نشاط اجتماعی شاهد برگزاری رویداد بزرگ جشنواره موسیقی شب های هگمتانه در استان هستیم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است.

هادی فیض منش موسیقی را یکی از هنرهای زیبایی دانست که تمام قشرهای مختلفی از مردم را در برمی گیرد گفت: جشنواره موسیقی شب های هگمتانه امروز با هنرنمایی هنرمندان استان در سراسر شهرستان ها برگزار می شود که می تواند بازتاب خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در سالروز میلاد امیرالمومنین(ع) اختتامیه این جشنواره را برگزار خواهیم کرد افزود: بهمن ماه نیز همزمان با تهران اکران جشنواره فیلم فجر را خواهیم داشت و در آینده نزدیک فیلم های قابل اکران برای این حوزه را به مردم اطلاع می دهیم.


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - همدان - ارشاد اسلامی - هنرهای تجسمی - معاون امور هنری
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه عرضه محصولات هنرهای تجسمی در همدان دایر شود

بازارچه عرضه محصولات هنرهای تجسمی در همدان دایر شود